|
|
||||
|
||||
|
Jep, vi har haft sådan en tråd tidligere - og nu er den her igen - tråden hvor vi kan efterlyse de ting, vi går og sukker efter, og som bare ikke er til at opdrive nogle steder
![]() Trådstarter lægger ud: Søger en sort lang paillettop, der kan bruges som kort kjole over skinnies og leggins. Zara Århus er prøvet, har nogle af jer evt. set den i Zara i Kbh.?
Medstifter af "the official Bente fanclub" ![]() Won Hundred, H&M, Munthe sælges! http://debat.jubii.dk/koeb-salg/salg...9.html?&page=4 Senest redigeret af 1Kat : 25. juni 2007 klokken 17:36 |
|
|
|||
|
|||
|
nok højst usandsynligt..... men helt klart forsøget værd!
Søger de her Chloe stilletter i en str. 35,5 eller 36!! |
|
|
||||
|
||||
|
Søger nogle shorts fra puma (sorte) med guld kant. Kan bare ikke finde dem - der er vist fra deres nyeste kollektion.
|
|||
|
|||
|
Søger denne top fra Just female i hvid i str. xs, eller bare hvor den kan købes.
|
|
|
||||
|
||||
|
Jeg søger denne lille hæklede nederdel fra H&M solgt blev for omkring 5 år siden.....i en S eller M
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Selvom det er noget tid side, er det er da en rimelig stor kæde, så måske du kunne finde den på britisk eBay? |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
||||
|
||||
|
søger en sort bluse fra imitz i str. l eller xl. den kostede mellem 250 og 350 kr.
den kunne købes for nogle år siden, og har fastsyet slå-om, og man kan selv variere hvor dyb udskæringen kan være. andre lignende søges også.
|
||||
|
||||
|
Jeg har ledt lidt efter et par bukser som disse (i den farve, også) - synes efterhånden at alle de alm. butikker fører bootcut i stedet for skinny - er det bare mig?
|
||||
|
||||
|
Bayswater tooled i chocolate.
| Tråd Menu | |
| Visninger | |
|
|