|
|
||||
|
||||
|
Hej, mit navn er Susanne. Jeg er 24 aar og jeg bor og arbejder i London.
Som mange andre piger vil jeg gerne tabe mig og naa til det punkt hvor jeg er tilfreds med mig selv og ikke skal bekymre mig om hvad jeg spiser hele tiden!Hmm..taenker om man nogensinde naar til det punkt! ![]() Efter at have laest min soester, Charl0tte's traad og hvordan hun faar opmuntring, raad og stoette herinde, har jeg besluttet mig for ogsaa at lave en traad hvor jeg skriver min fremgang/modgang, traening, hvad jeg spiser osv. Hoejde: 165 cm Vaegt: 60 kg Mit maal er at tabe de sidste og meget staedige 5 kg (Har allerede tabt 3 kilo)Faar brug for alt den stoette i kan give! ![]() Nye opdateringer og maal: Maal: -Loebe 5 km paa 25 min og whatever sekunder: Opnaaet d. 22 oktober 09: 25 min og 36 sekunder -Loebe 10 km uden stop: Opnaaet: D 4. Okt 09: 55 min 23 sek. ![]() -Loebe 10 km d 6 December med "Loebegruppen": Opnaaet d. 6 december 09 Vaegt: Nu har jeg et bryllup i Istanbul i slutningen af Juni - der skal ja ha tabt det hele! ![]() D. 1 Marts: 61 kg D. 8 Marts: 60,5 kg D. 15 Marts:59.5 kg D. 29 Marts: 59 kg D. 19 April: 59,5 kg (efter ferie) D. 10 Maj: 59 kg I alt: 2 kg Senest redigeret af Buchita : 10. maj 2010 klokken 13:49 |
|
|
||||
|
||||
|
Yiiiihar!!!
![]() Så skal du bare skrive mad + træning herinde så jeg også kan følge med i hvad du laver
|
|
|
||||
|
||||
|
Tirsdag 29 Juli
Kender i de dage hvor man bare foeler sig ekstra tyk?? Ja, saadan en dag har jeg i dag.. sidste uge var jeg rigtig god, motionerede hver dag bortset fra fredag og spiste godt ogsaa, og stod saa op paa vaegten og havde taget 0.5 kilo paa... hvad sker der saa lige der taenkte jeg bare.. hvor demotiverende!
Denne uge foeler jeg mig nok af den grund ekstra tyk, foeles som om mine bukser blir strammere hehe... maaske ogsaa fordi det er saa varmt, dont know? Anyways, i dag er planen: Traening: I motionscentret og starte 3. uge paa iForms 10 km loebeprogram Morgenmad: Havregroed (35 g havregryn og vand) med kanel ovenpaa, en halv banen og et par jordbaer. Snack: Et aeble og en gulerod. Frokost: Salat med kyllingestykker (tikka smag) og 2 ryvita (knaekbroed) med cottage cheese (undskyld mig, kan ikke lige paa staaende fod huske hvad det hedder paa dansk) Snack: Mueslibar og kiwi Aftensmad: Kyllinge stir-fry med nudler. Senest redigeret af Buchita : 29. juli 2008 klokken 14:49 |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Ja det kommer, som du kan se. Du var lige lidt for hurtig til mig heeheh :P |
|
|
||||
|
||||
|
Welcome
Spændende
|
||||
|
||||
|
Endnu et fif : Skriv din vægt herind hver uge så folk kan følge med i dine fremskridt. Evt. også de cm du bliver mindre, hvis du er kommet igang med at måle dig?
![]() Skriver mail til dig nu ¨Cottage cheese er forresten hytteost - Søg og du skal finde hehe. Senest redigeret af Charl0tte : 29. juli 2008 klokken 17:15 |
|
|
||||
|
||||
|
Onsdag 30 Juli
Var god i gaar. Selvom jeg virkelig kunne maerke at jeg ikke havde lyst til at goere hele traeningsprogrammet jeg havde planlagt, gjorde jeg det alligevel.. jeg pressede mig virkelig igennem!
Det her er hvad jeg gjorde: Treadmil: Opvarmning: 5 min gaa 6 km/t 1 min loeb 8 km/t Traening 10 min loeb 10 km/t 2 min gaa 6km/t 10 min loeb 10 km/t 2 min gaa 6km/t 10 min loeb 10 km/t 2 min gaa 6km/t 30 min styrketraening, mest mavemuskle arbejde. Var godt nok udkoert men stolt efter det! Idag har jeg planlagt, at hvis det er godt vejr naar jeg har fri fra arbejde, vil jeg ud og gaa en god tur i hoejt tempo.. du ved, nyde solen mens den er her! Hvis vejret ikke er godt, tager jeg i traeningcenter og enten gaar paa crosstrainer eller treadmill og gaar i raskt tempo. Morgenmad: 1/2 banan, 35 gram havregroed (lavet m/vand og kanel) Snack: 2 fuldkorns crackers med hytteost (tak, chal0tte for oversaetning) og en kiwi Frokost: Rester fra aftensmad i gaar Snack: 3 kiks Aftensmad: Kylling bryst i ovnen med boenner og kartofler Snack Honningmelon Jeg har forresten et 5 km loeb her i September - Adidas 5km Women's challenge i Hyde Park i London. Haaber jeg kan faa en bedre tid end den jeg fik sidste aar (33 min) saa det er derfor jeg prover paa at foelge iForms 10 km loeb.. taenkte hvis jeg nu kan foelge det program maa det goere at jeg ogsaa kan loebe 5 km hurtigere. Har et spoergsmaal til jer piger derude! Er der nogen der har nogen gode fif til hvordan man kommer af med appelsin hud?? Jeg hader min ben pga appelsinhud og hvis man nu skal paa ferie og skal i bikini goer det bare ikke ens selvtillid bedre hvis man har saadan et par ujaevne staenger med sig... nogen raad anyone???? Senest redigeret af Buchita : 30. juli 2008 klokken 19:19 |
|
|
||||
|
||||
|
Hvor er du god! Flot med træningen i går
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Jaa.....kom saa ud og skulle gaa min powerwalk...vejret var saa skoent, solen skinnede fra en skyfri himmel og ja... bare dejligt...MEN! Efter jeg havde gaaet omkring 1 km begyndte min venstre fod at goere ondt... blev ved med at gaa men efterhaanden gik farten ned... endte med at gaa kun 3 km og var ikke powerwalk! Nu goer min fod ondt...ARGH! maa slappe af i den i morgen men har altsaa ikke tid til ikke at traene... kom saa fod, blev god igen!
|
![]() |
| Bookmarks |
| Tråd Menu | |
| Visninger | |
|
|