Tilbage   Jubii Debatforum > Børn > Termins- og mødregrupper
Blogs FAQ Kalender Søg Dagens indlæg Marker Fora Læst

Svar

LinkBack Tråd Menu Visninger
Gammel 11. november 2008, 14:45
bette-fiss Avatar
Guddommelig

Tilmeldingsdato: 18 07 2003
bette-fis has much to be proud ofbette-fis has much to be proud ofbette-fis has much to be proud ofbette-fis has much to be proud ofbette-fis has much to be proud ofbette-fis has much to be proud ofbette-fis has much to be proud ofbette-fis has much to be proud ofbette-fis has much to be proud of
Cool Aalborg slynglerne...

Ja vi bliver jo smidt ud af trådene andre steder så nu må vi altså se om vi ikke kan få lov at være mødregruppe i stedet

Hvis ikke baby-, børne-, slynge-,kage-, og shopping-sludder passer ind i mødregruppe forum så ved jeg da ikke hvor det skulle passe ind.

Så Thalia, klatre-ninja, yazu, Mushu, udmedfjogh, Sej78, MissLena og alle i andre, kom hid

Ella Viola 2008

Martha Marie 2010

Senest redigeret af bette-fis : 23. november 2008 klokken 14:57
Svar med citat
Gammel 11. november 2008, 14:47
bette-fiss Avatar
Guddommelig

bette-fis has much to be proud ofbette-fis has much to be proud ofbette-fis has much to be proud ofbette-fis has much to be proud ofbette-fis has much to be proud ofbette-fis has much to be proud ofbette-fis has much to be proud ofbette-fis has much to be proud ofbette-fis has much to be proud of
Beklager i øvrigt hvis sådan en tråd findes...

Men jubii debattens søge funktion er så pinlig og ynkelig at selvom der er en sådan tråd, ville den nok ikke var mulig at trylle frem!

Ella Viola 2008

Martha Marie 2010
Svar med citat
Gammel 11. november 2008, 15:39
Miss-Lenas Avatar
Håbløs

Tilmeldingsdato: 08 06 2004
Miss-Lena has a brilliant futureMiss-Lena has a brilliant futureMiss-Lena has a brilliant futureMiss-Lena has a brilliant futureMiss-Lena has a brilliant futureMiss-Lena has a brilliant futureMiss-Lena has a brilliant futureMiss-Lena has a brilliant futureMiss-Lena has a brilliant futureMiss-Lena has a brilliant futureMiss-Lena has a brilliant future
Jaaaaa Her er jeg klart med. Men lige nu skal jeg hente kæresten...

Fantastiske brudekjoler med masser af tyl sælgesKLIK
Svar med citat
Gammel 11. november 2008, 15:50
Yazus Avatar
Kongelig

Tilmeldingsdato: 04 09 2003
Yazu is a glorious beacon of lightYazu is a glorious beacon of lightYazu is a glorious beacon of lightYazu is a glorious beacon of lightYazu is a glorious beacon of light
Jaaa. Jubiii

Jeg er altså også med

Vi nærmer os målet
Det glade hjerte lever længst - William Shakespeare
Svar med citat
Gammel 11. november 2008, 16:22
bette-fiss Avatar
Guddommelig

Citat:
Oprindeligt indlæg af yazu
Jaaa. Jubiii

Jeg er altså også med

Og fotosludder

IIIH det der billede er altså bare vidunderligt Hvor er du heldig du har sådan et lækkert billede af jer!!! Her hjemme er det mig der står BAG kameraet

Ella Viola 2008

Martha Marie 2010
Svar med citat
Gammel 11. november 2008, 18:09
Yazus Avatar
Kongelig

Tilmeldingsdato: 04 09 2003
Yazu is a glorious beacon of lightYazu is a glorious beacon of lightYazu is a glorious beacon of lightYazu is a glorious beacon of lightYazu is a glorious beacon of light
Citat:
Oprindeligt indlæg af bette-fis
Og fotosludder

IIIH det der billede er altså bare vidunderligt Hvor er du heldig du har sådan et lækkert billede af jer!!! Her hjemme er det mig der står BAG kameraet
Jeg siger jo til dig at du skal komme ind til mig

Her hjemme er det også mig der står BAG kameraet, i stor stil...

Jeg er bare så heldig at have en far som r bidt af en gal fotograf, så han fotografere i stor stil. Det er ham der har taget det her foto af os... Han er SÅ god til at fange de der øjeblikke

Vi nærmer os målet
Det glade hjerte lever længst - William Shakespeare
Svar med citat
Gammel 11. november 2008, 18:47
Thalia*s Avatar
Helgen

Tilmeldingsdato: 09 06 2002
Thalia* is a splendid one to beholdThalia* is a splendid one to beholdThalia* is a splendid one to beholdThalia* is a splendid one to beholdThalia* is a splendid one to beholdThalia* is a splendid one to beholdThalia* is a splendid one to beholdThalia* is a splendid one to behold
Jeg er også super meget med
Svar med citat
Gammel 11. november 2008, 19:04
MushuPigens Avatar
Fast Inventar

Tilmeldingsdato: 12 09 2005
MushuPigen er på rette vej
Og jeg er helt sikkert også med ..

Wheehuuuaw! ..
Gammel 11. november 2008, 22:13
Klatre-Ninjas Avatar
Fast Inventar

Tilmeldingsdato: 24 10 2003
Klatre-Ninja er på rette vej
I'm in!
Gammel 11. november 2008, 22:45
sej78s Avatar
Håbløs

Tilmeldingsdato: 19 06 2006
sej78 has a reputation beyond reputesej78 has a reputation beyond reputesej78 has a reputation beyond reputesej78 has a reputation beyond reputesej78 has a reputation beyond reputesej78 has a reputation beyond reputesej78 has a reputation beyond reputesej78 has a reputation beyond reputesej78 has a reputation beyond reputesej78 has a reputation beyond reputesej78 has a reputation beyond repute
Citat:
Oprindeligt indlæg af bette-fis
Ja vi bliver jo smidt ud af trådene andre steder så nu må vi altså se om vi ikke kan få lov at være mødregruppe i stedet

Hvis ikke baby-, børne-, slynge-,kage-, og shopping-sludder passer ind i mødregruppe forum så ved jeg da ikke hvor det skulle passe ind.

Så Thalia, klatre-ninja, yazu, Mushu, udmedfjogh, Sej78, MissLena og alle i andre, kom hid
eeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jeg blir skrååååååååkkkk af lækre baby Ella....

Bookmarks

Tråd Menu
Visninger

Indlæg Regler
Du må ikke oprette nye tråde
Du må ikke svare på indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB kode er Til
Smilies er Til
[IMG] kode er Til
HTML kode er Fra
Trackbacks are Til
Pingbacks are Til
Refbacks are Til

Alle tider er GMT +2. Klokken er nu 02:02.

Copyright © 1995-2010 Jubii A/S