|
|
||||
|
||||
|
Tråden for konstruktiv kritik og ny inspiration
Inspireret af debatten i tråden "flashningens psykologi" opretter jeg hermed en "konstruktiv kritik tråd"
Følgende er meget nydeligt formuleret af Musen ![]() Der findes (heldigvis) mange forskellige stilarter herinde på MMS, og det kan vi udnytte! Vi synes jo alle om det vi tager på, men der er jo altid plads til forbedring! Måske er man kørt fast i den samme styling af et item eller man har lyst til at eksperimentere uden dette dog skal vises frem i offentligheden før at man er helt sikker på det går ![]() Dette er tråden, der kan gives indput og foreslag til forbedring eller ændringer af et outfit. Altså INGEN du ligner lort ( ), men ideer til forbedring eller nye stylingsmuligheder!
Senest redigeret af Betinapple : 01. marts 2009 klokken 13:22 |
|
|
||||
|
||||
|
God idé! Så håber jeg bare, at der kommer lidt gang i denne
|
||||
|
||||
|
Jamen jeg skal da nok lægge hovedet på bloggen først.
PoF: Eksamenslæsning, min krop er mystisk for tiden så alt sidder mystisk og er småsløj. Derfor er outfittet lidt farveløst. Har dog prøvet at hjælpe dette med mit farvede kuglearmbånd. Ideer: Jeg vil virkeligt gerne bruge disse bukser noget mere - når der bliver varmere med små pumps. Ellers tror jeg jeg vil prøve med noget koral dertil - en tætsiddende overdel ellers ser jeg alt for stor ud ![]() Sætte bukserne lidt længere op måske (op til knæene) Har en lang overkrop og korte ben, dette vil jeg gerne udligne når jeg har bukser på
|
||||
|
||||
|
Citat:
og så tror jeg også koral og andre stærke farver ville være gode til. evt. også orange
|
||||
|
||||
|
Citat:
Når det er sagt, så synes jeg heller ikke, at cardi'en og bukserne passer sammen. Cardien er rigtig fin synes jeg, og bukserne kan også være fine med noget andet, men kombinationen af den sorte top og beige bukser, får dig til at se lidt pæreformet ud (og jeg ved fra andre flash, at du har en virkelig flot krop!). Så mit forslag er cardi'en med en anden (mørkere) underdel og armbåndet, som er fint! Evt. et tørklæde i en varm farve (coral?), som et farvesplash ![]() EDIT: Og den hvide lange top gør også, at fokus bliver bragt på hofterne, så pæreeffekten kommer.
|
||||
|
||||
|
Citat:
Ja må indrømme cardiganen mest røg på fordi toppen var gennemsigtigt og jeg følte mig liiidt trailertrash ![]() Normalt styler jeg denne cardigan med et sort pencilskirt - for at køre den ladylike ![]() Tak for kritikken (og til andre, det er OVERHOVEDET ikke slemt tværtimod er det rart at få andre øjne på det)
|
||||
|
||||
|
Citat:
Det tror jeg kunne være vildt fint!
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() Har mine MEGET kraftige leggings jeg misbruger for tiden, men traditionelle bukser kan jeg ikke med (håber ikke i opfatter mine svar som offensive eller angreb, diskuttere bare )
Tjek min salgstråd! Opdateret d. 9. januar 2009! Kommer løbende mere ind. I størrelser fra S til XL http://debat.jubii.dk/showthread.php...1#post14688966 Senest redigeret af MinnieMus : 14. januar 2009 klokken 22:17 |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Men du nævnte et sort pencilskirt, hvilket også lyder virkelig lækkert til den cardi, du flashede! (ja, jeg er lidt halvvild med den cardi! )
| Tråd Menu | |
| Visninger | |
|
|