Tilbage   Jubii Debatforum > Livsstil > Mode, stil og shopping
Blogs FAQ Kalender Søg Dagens indlæg Marker Fora Læst

Svar

LinkBack Tråd Menu Visninger
Gammel 14. januar 2009, 20:33
Betinapples Avatar
Opgivet

Tilmeldingsdato: 11 06 2007
Betinapple has much to be proud ofBetinapple has much to be proud ofBetinapple has much to be proud ofBetinapple has much to be proud ofBetinapple has much to be proud ofBetinapple has much to be proud ofBetinapple has much to be proud ofBetinapple has much to be proud ofBetinapple has much to be proud ofBetinapple has much to be proud of
Tråden for konstruktiv kritik og ny inspiration

Inspireret af debatten i tråden "flashningens psykologi" opretter jeg hermed en "konstruktiv kritik tråd"

Følgende er meget nydeligt formuleret af Musen
Der findes (heldigvis) mange forskellige stilarter herinde på MMS, og det kan vi udnytte!
Vi synes jo alle om det vi tager på, men der er jo altid plads til forbedring! Måske er man kørt fast i den samme styling af et item eller man har lyst til at eksperimentere uden dette dog skal vises frem i offentligheden før at man er helt sikker på det går

Dette er tråden, der kan gives indput og foreslag til forbedring eller ændringer af et outfit. Altså INGEN du ligner lort (), men ideer til forbedring eller nye stylingsmuligheder!

Senest redigeret af Betinapple : 01. marts 2009 klokken 13:22
Svar med citat
Gammel 14. januar 2009, 20:58
englishchannels Avatar
Kongelig

Tilmeldingsdato: 16 03 2008
englishchannel is a splendid one to beholdenglishchannel is a splendid one to beholdenglishchannel is a splendid one to beholdenglishchannel is a splendid one to beholdenglishchannel is a splendid one to beholdenglishchannel is a splendid one to behold
God idé! Så håber jeg bare, at der kommer lidt gang i denne
Svar med citat
Gammel 14. januar 2009, 21:31
MinnieMuss Avatar
Kongelig

Tilmeldingsdato: 13 11 2005
MinnieMus is a glorious beacon of lightMinnieMus is a glorious beacon of lightMinnieMus is a glorious beacon of lightMinnieMus is a glorious beacon of lightMinnieMus is a glorious beacon of light
Jamen jeg skal da nok lægge hovedet på bloggen først.

PoF: Eksamenslæsning, min krop er mystisk for tiden så alt sidder mystisk og er småsløj. Derfor er outfittet lidt farveløst. Har dog prøvet at hjælpe dette med mit farvede kuglearmbånd.

Ideer: Jeg vil virkeligt gerne bruge disse bukser noget mere - når der bliver varmere med små pumps. Ellers tror jeg jeg vil prøve med noget koral dertil - en tætsiddende overdel ellers ser jeg alt for stor ud
Sætte bukserne lidt længere op måske (op til knæene)
Har en lang overkrop og korte ben, dette vil jeg gerne udligne når jeg har bukser på
Vedhæftede billeder
Filtype: jpg d.14 januar 09.JPG (60,4 KB, 6949 visninger)

http://debat.jubii.dk/showthread.php...1#post14688966
Svar med citat
Gammel 14. januar 2009, 21:36
Betinapples Avatar
Opgivet

Betinapple has much to be proud ofBetinapple has much to be proud ofBetinapple has much to be proud ofBetinapple has much to be proud ofBetinapple has much to be proud ofBetinapple has much to be proud ofBetinapple has much to be proud ofBetinapple has much to be proud ofBetinapple has much to be proud ofBetinapple has much to be proud of
Citat:
Oprindeligt indlæg af Musen2444

PoF: Eksamenslæsning, min krop er mystisk for tiden så alt sidder mystisk og er småsløj. Derfor er outfittet lidt farveløst. Har dog prøvet at hjælpe dette med mit farvede kuglearmbånd.

Ideer: Jeg vil virkeligt gerne bruge disse bukser noget mere - når der bliver varmere med små pumps. Ellers tror jeg jeg vil prøve med noget koral dertil - en tætsiddende overdel ellers ser jeg alt for stor ud
Har en lang overkrop og korte ben, dette vil jeg gerne udligne når jeg har bukser på
synes idéen med at sætte bukserne længere oppe er god. har selv halvkorte ben, og min erfaring er, at de ser bedst ud med hellange ting, eller ting der går max. til knæet.

og så tror jeg også koral og andre stærke farver ville være gode til. evt. også orange
Gammel 14. januar 2009, 21:37
englishchannels Avatar
Kongelig

englishchannel is a splendid one to beholdenglishchannel is a splendid one to beholdenglishchannel is a splendid one to beholdenglishchannel is a splendid one to beholdenglishchannel is a splendid one to beholdenglishchannel is a splendid one to behold
Citat:

Jeg ved ikke, om det er vinklingen på billedet (fugleperspektiv), der gør det, men jeg synes, at bukserne har en lidt uflatterende længde, så de skærer dine ben et dumt sted.

Når det er sagt, så synes jeg heller ikke, at cardi'en og bukserne passer sammen. Cardien er rigtig fin synes jeg, og bukserne kan også være fine med noget andet, men kombinationen af den sorte top og beige bukser, får dig til at se lidt pæreformet ud (og jeg ved fra andre flash, at du har en virkelig flot krop!).

Så mit forslag er cardi'en med en anden (mørkere) underdel og armbåndet, som er fint! Evt. et tørklæde i en varm farve (coral?), som et farvesplash

EDIT: Og den hvide lange top gør også, at fokus bliver bragt på hofterne, så pæreeffekten kommer.
Svar med citat
Gammel 14. januar 2009, 21:41
Betinapples Avatar
Opgivet

^tror også en korte top ville være bedre
Gammel 14. januar 2009, 21:41
MinnieMuss Avatar
Kongelig

MinnieMus is a glorious beacon of lightMinnieMus is a glorious beacon of lightMinnieMus is a glorious beacon of lightMinnieMus is a glorious beacon of lightMinnieMus is a glorious beacon of light
Citat:
Oprindeligt indlæg af englishchannel
Jeg ved ikke, om det er vinklingen på billedet (fugleperspektiv), der gør det, men jeg synes, at bukserne har en lidt uflatterende længde, så de skærer dine ben et dumt sted.

Når det er sagt, så synes jeg heller ikke, at cardi'en og bukserne passer sammen. Cardien er rigtig fin synes jeg, og bukserne kan også være fine med noget andet, men kombinationen af den sorte top og beige bukser, får dig til at se lidt pæreformet ud (og jeg ved fra andre flash, at du har en virkelig flot krop!).

Så mit forslag er cardi'en med en anden (mørkere) underdel og armbåndet, som er fint! Evt. et tørklæde i en varm farve (coral?), som et farvesplash

EDIT: Og den hvide lange top gør også, at fokus bliver bragt på hofterne, så pæreeffekten kommer.
De er faktisk grå
Ja må indrømme cardiganen mest røg på fordi toppen var gennemsigtigt og jeg følte mig liiidt trailertrash
Normalt styler jeg denne cardigan med et sort pencilskirt - for at køre den ladylike

Tak for kritikken (og til andre, det er OVERHOVEDET ikke slemt tværtimod er det rart at få andre øjne på det)

Svar med citat
Gammel 14. januar 2009, 21:43
englishchannels Avatar
Kongelig

Citat:
Oprindeligt indlæg af betinabl
^tror også en korte top ville være bedre
Jeg er faktisk blevet lidt lun på et outfit bestående af cardien, en kortere pudderfarvet tank under, sorte bukser, der går lige ned eller har en anelse bootcut, ballerinaskoene i baggrunden og så kuglearmbåndet og et tørklæde med noget koral eller guld på, for at bryde det sorte.

Det tror jeg kunne være vildt fint!
Svar med citat
Gammel 14. januar 2009, 21:47
MinnieMuss Avatar
Kongelig

Citat:
Oprindeligt indlæg af englishchannel
Jeg er faktisk blevet lidt lun på et outfit bestående af cardien, en kortere pudderfarvet tank under, sorte bukser, der går lige ned eller har en anelse bootcut, ballerinaskoene i baggrunden og så kuglearmbåndet og et tørklæde med noget koral eller guld på, for at bryde det sorte.

Det tror jeg kunne være vildt fint!
Har bare udviklet en fobi imod jeans og bukser
Har mine MEGET kraftige leggings jeg misbruger for tiden, men traditionelle bukser kan jeg ikke med (håber ikke i opfatter mine svar som offensive eller angreb, diskuttere bare )

Senest redigeret af MinnieMus : 14. januar 2009 klokken 22:17
Svar med citat
Gammel 14. januar 2009, 21:50
englishchannels Avatar
Kongelig

Citat:
Har bare udviklet en forbi imod jeans og bukser
Har mine MEGET kraftige leggings jeg misbruger for tiden, men traditionelle bukser kan jeg ikke med (håber ikke i opfatter mine svar som offensive eller angreb, diskuttere bare )
Nej, det er da helt okay! Man må jo heller ikke misforstå denne tråd til, at man skal gå i alt, der bliver sagt Men du nævnte et sort pencilskirt, hvilket også lyder virkelig lækkert til den cardi, du flashede!

(ja, jeg er lidt halvvild med den cardi! )
Svar med citat
Svar

Bookmarks

Tråd Menu
Visninger

Indlæg Regler
Du må ikke oprette nye tråde
Du må ikke svare på indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB kode er Til
Smilies er Til
[IMG] kode er Til
HTML kode er Fra
Trackbacks are Til
Pingbacks are Til
Refbacks are Til

Alle tider er GMT +2. Klokken er nu 02:02.

Copyright © 1995-2010 Jubii A/S