|
|
||||
|
||||
|
Hvad har din kæreste/partner sidst sagt som er sødt?
Min sagde i nat lige inden han faldt i søvn ; " Jeg er så heldig jeg har dig "
|
||||
|
||||
|
Her for et par dage siden. Har har meget svært ved at sige "jeg elsker dig", og har egentligt også været lidt i tvivl om det på det sidste, men her den anden dag sagde han det fuldt ud overbevisende og var ikke selv i tvivl
.Og i morges var det Sleeping beauty - det brugte han meget lige da vi lærte hinanden at kende .
|
||||
|
||||
|
Han sagde 'vi' i går, da snakken faldt på fremtiden - det er aldrig sket før, så det var lidt stort. Og da jeg prikkede lidt til ham efterfølgende med det, kunne jeg godt se på ham, at det faktisk var helt ubevidst, han havde gjort det, hvilket er endnu bedre.
Inden vi faldt i søvn, lagde han sig helt tæt ind til mig og hviskede: "Vi to kan klare hele verden sammen" ![]() EDIT: Og tidligere på dagen brugte han et fremmedord, jeg ikke havde hørt om før. Jeg kiggede lidt underligt op, hvorefter han spurgte, om jeg ikke forstod det. Jeg sagde nej, og så begyndte han at smågrine lidt. Jeg fik røde kinder og begyndte at bortforklare, men så tog han min hånd og sagde: "Du skal ikke være flov. Jeg har aldrig mødt én, der var lige så intelligent som dig, så jeg elsker, når jeg endelig kan få lov at rykke dig lidt rundt i manegen." Og nå, ja - mon ikke, manden er stødt på et par stykker med en højere IQ, det er jeg næsten overbevist om, men derfor var det nu sødt alligevel. Senest redigeret af Aquadorable : 01. november 2009 klokken 13:11 |
|
|
||||
|
||||
|
"Skal jeg massere din lænd lidt?" Jeg er gravid, så det var så dejligt at han tænkte på det
|
||||
|
||||
|
Jeg elsker dig så højt
|
||||
|
||||
|
I morges da han sagde jeg så dejlig ud
Det hører med til historien at vi har været til halloweenfest i går, mig som heks med MEGET sort på øjnene, som jeg selvfølgelig ikke havde fået taget af inden jeg gik i seng Men han synes jeg alligevel så dejlig ud... Og han er så også begyndt at kalde mig kung fu panda Apfel |
|
|
||||
|
||||
|
"Hva' så trunte"
Ja, jeg hader også ordet trunte, men han fik lige tilføjet at han synes det er det sødeste udtryk, og så er det jo okay at han kalder mig det.
|
||||
|
||||
|
Vi har lige været i Berlin sammen og nu er jeg så taget med tøserne på weekend så da jeg snakkede med ham i går fik han både sagt tak for en fantastisk ferie og at vi snart skal derned igen, at han savner mig og elsker mig og da jeg spurgte hvad han skulle lave om aftenen: "se TV, slappe af og tænke på dig"
| Bookmarks |
| Tråd Menu | |
| Visninger | |
|
|