Tilbage   Jubii Debatforum > Livsstil > Sex & samliv
Blogs FAQ Kalender Søg Dagens indlæg Marker Fora Læst

Svar

LinkBack Tråd Menu Visninger
Gammel 01. november 2009, 11:20
Prikpolkas Avatar
Permanent beboer

Tilmeldingsdato: 14 07 2009
Prikpolka har foreløbig opført sig fintPrikpolka har foreløbig opført sig fint
Hvad har din kæreste/partner sidst sagt som er sødt?

Min sagde i nat lige inden han faldt i søvn ; " Jeg er så heldig jeg har dig "

Venter på to II
Svar med citat
Gammel 01. november 2009, 11:24
Starbuck1983s Avatar
Søvn er for slapsvanse!

Tilmeldingsdato: 09 07 2006
Starbuck1983 has a reputation beyond reputeStarbuck1983 has a reputation beyond reputeStarbuck1983 has a reputation beyond reputeStarbuck1983 has a reputation beyond reputeStarbuck1983 has a reputation beyond reputeStarbuck1983 has a reputation beyond reputeStarbuck1983 has a reputation beyond reputeStarbuck1983 has a reputation beyond reputeStarbuck1983 has a reputation beyond reputeStarbuck1983 has a reputation beyond reputeStarbuck1983 has a reputation beyond repute
Her for et par dage siden. Har har meget svært ved at sige "jeg elsker dig", og har egentligt også været lidt i tvivl om det på det sidste, men her den anden dag sagde han det fuldt ud overbevisende og var ikke selv i tvivl .

Og i morges var det Sleeping beauty - det brugte han meget lige da vi lærte hinanden at kende .
Svar med citat
Gammel 01. november 2009, 11:47
creaq-s Avatar
Afhængig

Tilmeldingsdato: 26 02 2006
Blog Indlæg: 1
creaq- is a splendid one to beholdcreaq- is a splendid one to beholdcreaq- is a splendid one to beholdcreaq- is a splendid one to beholdcreaq- is a splendid one to beholdcreaq- is a splendid one to beholdcreaq- is a splendid one to behold
Tror det var "jeg savner dig" .

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr

☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆
Svar med citat
Gammel 01. november 2009, 11:48
Adorares Avatar
Fortabt

Tilmeldingsdato: 10 12 2007
Blog Indlæg: 8
Adorare has a reputation beyond reputeAdorare has a reputation beyond reputeAdorare has a reputation beyond reputeAdorare has a reputation beyond reputeAdorare has a reputation beyond reputeAdorare has a reputation beyond reputeAdorare has a reputation beyond reputeAdorare has a reputation beyond reputeAdorare has a reputation beyond reputeAdorare has a reputation beyond reputeAdorare has a reputation beyond repute
"Det føles bare så rigtigt sammen med dig."

♥AA♥
Svar med citat
Gammel 01. november 2009, 12:58
Aquadorables Avatar
Langtidsholdbar

Tilmeldingsdato: 20 07 2009
Aquadorable har udmærket sigAquadorable har udmærket sig
Han sagde 'vi' i går, da snakken faldt på fremtiden - det er aldrig sket før, så det var lidt stort. Og da jeg prikkede lidt til ham efterfølgende med det, kunne jeg godt se på ham, at det faktisk var helt ubevidst, han havde gjort det, hvilket er endnu bedre.

Inden vi faldt i søvn, lagde han sig helt tæt ind til mig og hviskede: "Vi to kan klare hele verden sammen"

EDIT: Og tidligere på dagen brugte han et fremmedord, jeg ikke havde hørt om før. Jeg kiggede lidt underligt op, hvorefter han spurgte, om jeg ikke forstod det. Jeg sagde nej, og så begyndte han at smågrine lidt. Jeg fik røde kinder og begyndte at bortforklare, men så tog han min hånd og sagde: "Du skal ikke være flov. Jeg har aldrig mødt én, der var lige så intelligent som dig, så jeg elsker, når jeg endelig kan få lov at rykke dig lidt rundt i manegen."

Og nå, ja - mon ikke, manden er stødt på et par stykker med en højere IQ, det er jeg næsten overbevist om, men derfor var det nu sødt alligevel.

Senest redigeret af Aquadorable : 01. november 2009 klokken 13:11
Svar med citat
Gammel 01. november 2009, 13:02
Smolfies Avatar
Langtidsholdbar

Tilmeldingsdato: 17 05 2007
Smolfie is just really niceSmolfie is just really niceSmolfie is just really niceSmolfie is just really nice
"Skal jeg massere din lænd lidt?" Jeg er gravid, så det var så dejligt at han tænkte på det

Grædende kom du til verden mens dem omkring dig smilede. Stræb efter at leve livet således at du kan forlade verden med et smil, mens dem omkring dig græder...
Svar med citat
Gammel 01. november 2009, 13:28
vappepigens Avatar
Debatoholiker

Tilmeldingsdato: 12 11 2005
vappepigen is a jewel in the roughvappepigen is a jewel in the roughvappepigen is a jewel in the roughvappepigen is a jewel in the rough
Jeg elsker dig så højt

Marie 11-07-10
Svar med citat
Gammel 01. november 2009, 14:17
apfelsines Avatar
Kongelig

Tilmeldingsdato: 14 09 2003
apfelsine har udmærket sigapfelsine har udmærket sig
I morges da han sagde jeg så dejlig ud Det hører med til historien at vi har været til halloweenfest i går, mig som heks med MEGET sort på øjnene, som jeg selvfølgelig ikke havde fået taget af inden jeg gik i seng Men han synes jeg alligevel så dejlig ud... Og han er så også begyndt at kalde mig kung fu panda

Apfel
Svar med citat
Gammel 01. november 2009, 14:18
486s Avatar
486 486 er offline
Uden liv

Tilmeldingsdato: 25 05 2009
486 is a splendid one to behold486 is a splendid one to behold486 is a splendid one to behold486 is a splendid one to behold486 is a splendid one to behold486 is a splendid one to behold486 is a splendid one to behold
"Hva' så trunte"

Ja, jeg hader også ordet trunte, men han fik lige tilføjet at han synes det er det sødeste udtryk, og så er det jo okay at han kalder mig det.
Svar med citat
Gammel 01. november 2009, 14:23
DansePrinsesses Avatar
Heltidsposter

Tilmeldingsdato: 20 07 2004
DansePrinsesse is a name known to allDansePrinsesse is a name known to allDansePrinsesse is a name known to allDansePrinsesse is a name known to allDansePrinsesse is a name known to allDansePrinsesse is a name known to all
Vi har lige været i Berlin sammen og nu er jeg så taget med tøserne på weekend så da jeg snakkede med ham i går fik han både sagt tak for en fantastisk ferie og at vi snart skal derned igen, at han savner mig og elsker mig og da jeg spurgte hvad han skulle lave om aftenen: "se TV, slappe af og tænke på dig"

Bookmarks

Tråd Menu
Visninger

Indlæg Regler
Du må ikke oprette nye tråde
Du må ikke svare på indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB kode er Til
Smilies er Til
[IMG] kode er Til
HTML kode er Fra
Trackbacks are Til
Pingbacks are Til
Refbacks are Til

Alle tider er GMT +2. Klokken er nu 02:02.

Copyright © 1995-2010 Jubii A/S