Tilbage   Jubii Debatforum > Livsstil > Mode, stil og shopping
Blogs FAQ Kalender Søg Dagens indlæg Marker Fora Læst

Svar

LinkBack Tråd Menu Visninger
Gammel 07. januar 2010, 11:03
_milla_s Avatar
Monster poster

Tilmeldingsdato: 04 07 2007
_milla_ has much to be proud of_milla_ has much to be proud of_milla_ has much to be proud of_milla_ has much to be proud of_milla_ has much to be proud of_milla_ has much to be proud of_milla_ has much to be proud of_milla_ has much to be proud of_milla_ has much to be proud of_milla_ has much to be proud of
Hvad har du sidst fået? Vol. 4

Så blev det vist tid til en ny tråd

Jeg har sidst fået spat af at der er så stille her på arbejdet.. keder mig
Gammel 07. januar 2010, 11:03
Betinapples Avatar
Opgivet

Tilmeldingsdato: 11 06 2007
Betinapple has much to be proud ofBetinapple has much to be proud ofBetinapple has much to be proud ofBetinapple has much to be proud ofBetinapple has much to be proud ofBetinapple has much to be proud ofBetinapple has much to be proud ofBetinapple has much to be proud ofBetinapple has much to be proud ofBetinapple has much to be proud of
har svaret dig i den gamle tråd

edit: nvm :b

hvornår begynder man på årlige bankmøder ? for det har jeg sgu ikke været til :b har været til møde med min rådgiver én gang og det var på eget initiativ.
Gammel 07. januar 2010, 11:07
POCKETKITTENs Avatar
Monster poster

Tilmeldingsdato: 26 09 2005
Blog Indlæg: 2
POCKETKITTEN has a brilliant futurePOCKETKITTEN has a brilliant futurePOCKETKITTEN has a brilliant futurePOCKETKITTEN has a brilliant futurePOCKETKITTEN has a brilliant futurePOCKETKITTEN has a brilliant futurePOCKETKITTEN has a brilliant futurePOCKETKITTEN has a brilliant futurePOCKETKITTEN has a brilliant futurePOCKETKITTEN has a brilliant futurePOCKETKITTEN has a brilliant future
Indkaldelse til en jobsamtale på mandag, som jeg har sendt en uopfordret ansøgning til. Det ligger dog ret lang pendletid væk, hvilket generer mig, men kan ikke rigtig tillade mig at være kræsen.

Killingens tegninger
Killingens salgstråd
Svar med citat
Gammel 07. januar 2010, 11:21
Cosiness86s Avatar
Helgen

Tilmeldingsdato: 27 04 2006
Cosiness86 has much to be proud ofCosiness86 has much to be proud ofCosiness86 has much to be proud ofCosiness86 has much to be proud ofCosiness86 has much to be proud ofCosiness86 has much to be proud ofCosiness86 has much to be proud ofCosiness86 has much to be proud ofCosiness86 has much to be proud of
Citat:
Oprindeligt indlæg af Betinapple Vis Indlæg

hvornår begynder man på årlige bankmøder ? for det har jeg sgu ikke været til :b har været til møde med min rådgiver én gang og det var på eget initiativ.
Det har jeg heller aldrig været og har heller ikke hørt om, at min kæreste har været det. Mon ikke det afhænger af, hvilken bank man har

Sælger ud i NY tråd
http://dindebat.dk/salg/687735-super...l#post18552343
Svar med citat
Gammel 07. januar 2010, 11:22
Cosiness86s Avatar
Helgen

Tilmeldingsdato: 27 04 2006
Cosiness86 has much to be proud ofCosiness86 has much to be proud ofCosiness86 has much to be proud ofCosiness86 has much to be proud ofCosiness86 has much to be proud ofCosiness86 has much to be proud ofCosiness86 has much to be proud ofCosiness86 has much to be proud ofCosiness86 has much to be proud of
Citat:
Oprindeligt indlæg af POCKETKITTEN Vis Indlæg
Indkaldelse til en jobsamtale på mandag, som jeg har sendt en uopfordret ansøgning til. Det ligger dog ret lang pendletid væk, hvilket generer mig, men kan ikke rigtig tillade mig at være kræsen.
Held og lykke

Sælger ud i NY tråd
http://dindebat.dk/salg/687735-super...l#post18552343
Svar med citat
Gammel 07. januar 2010, 11:25
POCKETKITTENs Avatar
Monster poster

Tilmeldingsdato: 26 09 2005
Blog Indlæg: 2
POCKETKITTEN has a brilliant futurePOCKETKITTEN has a brilliant futurePOCKETKITTEN has a brilliant futurePOCKETKITTEN has a brilliant futurePOCKETKITTEN has a brilliant futurePOCKETKITTEN has a brilliant futurePOCKETKITTEN has a brilliant futurePOCKETKITTEN has a brilliant futurePOCKETKITTEN has a brilliant futurePOCKETKITTEN has a brilliant futurePOCKETKITTEN has a brilliant future
Citat:
Oprindeligt indlæg af Cosiness86 Vis Indlæg
Held og lykke
Tak

Killingens tegninger
Killingens salgstråd
Svar med citat
Gammel 07. januar 2010, 11:26
Betinapples Avatar
Opgivet

Tilmeldingsdato: 11 06 2007
Betinapple has much to be proud ofBetinapple has much to be proud ofBetinapple has much to be proud ofBetinapple has much to be proud ofBetinapple has much to be proud ofBetinapple has much to be proud ofBetinapple has much to be proud ofBetinapple has much to be proud ofBetinapple has much to be proud ofBetinapple has much to be proud of
Citat:
Det har jeg heller aldrig været og har heller ikke hørt om, at min kæreste har været det. Mon ikke det afhænger af, hvilken bank man har
Det gør det vel det ene møde jeg har været til var for at få noget hjælp til at få overblik over hvor stor indtjening jeg skulle have for at kunne flytte hjemmefra.
Gammel 07. januar 2010, 12:17
_milla_s Avatar
Monster poster

Tilmeldingsdato: 04 07 2007
_milla_ has much to be proud of_milla_ has much to be proud of_milla_ has much to be proud of_milla_ has much to be proud of_milla_ has much to be proud of_milla_ has much to be proud of_milla_ has much to be proud of_milla_ has much to be proud of_milla_ has much to be proud of_milla_ has much to be proud of
Citat:
Oprindeligt indlæg af Betinapple Vis Indlæg

Citat:
Jeg tager til møde i banken ca. en gang om året for at snakke om min økonomi, kassekredit osv. Det er ikke noget jeg SKAL som sådan, det er bare noget jeg har lyst til at gøre
Gammel 07. januar 2010, 14:07
MissIs Avatar
Søvn er for slapsvanse!

Tilmeldingsdato: 09 03 2005
MissI has a brilliant futureMissI has a brilliant futureMissI has a brilliant futureMissI has a brilliant futureMissI has a brilliant futureMissI has a brilliant futureMissI has a brilliant futureMissI has a brilliant futureMissI has a brilliant futureMissI has a brilliant futureMissI has a brilliant future
Jeg har sidst fået bestilt tid hos frisøren - samme dag som julefrokosten, så jeg kan være lidt fin i garnet

Svar med citat
Gammel 07. januar 2010, 14:17
Shaestas Avatar
Permanent beboer

Tilmeldingsdato: 15 05 2008
Shaesta har foreløbig opført sig fintShaesta har foreløbig opført sig fint
Jeg har sidst fået en sms fra mutti:
"Hej skat. Tag et kig i det nye H&M-katalog. Jeg giver, så giv den hele armen!" - totalt dejlig mor jeg har

Bookmarks

Tråd Menu
Visninger

Indlæg Regler
Du må ikke oprette nye tråde
Du må ikke svare på indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB kode er Til
Smilies er Til
[IMG] kode er Til
HTML kode er Fra
Trackbacks are Til
Pingbacks are Til
Refbacks are Til

Alle tider er GMT +2. Klokken er nu 02:02.

Copyright © 1995-2010 Jubii A/S