|
|
||||
|
||||
|
Min planlægningstråd - et billigt men fantastisk bryllup!
Ja, så blev det min tur
![]() Hvis nogen kender mig IRL, så sh... lad være med at sige noget til nogen, tak Vi har ikke sendt invitationer ud endnu nemlig ![]() Min dejlige kæreste friede til mig d. 16. maj 2008 i San Francisco ved Golden Gate Bridge. Det er så bare ikke lige blevet til med det bryllup pga. barn, hussalg, huskøb, flytning osv. Faktisk er vi allerde gift, vi blev viet på rådhuset i marts sidste år, men det var pga. at jeg var gravid og vi gerne ville sikre hinanden inden vores datter ankom. Finten er så at der faktisk ikke er nogen der ved at vi ER blevet gift Vi holder så bryllup som man ellers ville holde det og afslører det så til festen, hvis folk ikke har opdaget det inden i kirken ![]() Dette skal være min planlægningstråd, hvor jeg skriver ting ind løbende og sørger for at få husket det hele. Dette skal være tråden hvor I alle kan følge med og komme med super gode idéer ![]() PLANLÆGNING: Huskeliste 6-12 måneder før brylluppet Fastsæt dato og tidspunkt for brylluppet: D. 18. september 2010 kl. 14 Reserver kirke: Den er reserveret Lav et bryllupsbudget: Vi har lavet et foreløbigt budget Lav en foreløbig gæsteliste: Den er lavet og er ret fast allerede - vi bliver 48 personer Reserver festlokale eller restaurant: Vi holder festen herhjemme, vi har masser af plads i vores udebygninger Book fotograf: Vi håber en kammerat, der også skal med til festen, vil lege fotograf. Han er fritidsfotograf ligesom min kæreste Arranger transportmiddel til dagen: Det vil kæresten stå for, så der har jeg ikke noget at sige ![]() Bestil tid hos frisøren: Er booket Bestil tid til at få lagt makeup: Ordner jeg selv Begynd at se efter brudekjolen, skoene og tilbehøret: Kjolen er købt, skoene er købt. BH er købt og så skal jeg have bestilt en "underdel" Book musik til festen: Vi bruger bare vores eget anlæg, så ingen livemusik Huskeliste 3-6 måneder før brylluppet Skoene og tilbehøret til bruden: Skoene er købt, jeg mangler lige noget undertøj Køb tøj til brudgom: Vielsesringe: De er bestilt d. 10. juni Skriv en ønskeliste: Den er skrevet Skriv en gæsteliste: Den er lavet Få designet invitationer, vielsesprogram, bordkort, menukort, festprogram og takkekort: Har lavet invitationerne Send invitationerne ud: Blev de d. 26. april ![]() Vælg en toastmaster: Han er valgt, og har sagt ja! ![]() Fastsæt/bestil bryllupsmenuen: Menuen er fastsat Bestil bryllupskagen: Den er planlagt, den skal består af en masse forskellige muffins Vælg farvetema (på f.eks. blomsterne, pynten, invitationerne): Hvid, sort, pink Aftal med blomsterhandleren, hvad der skal leveres (brudebuket, knaphulsblomster, hårpynt bordpynt og kirkepynt): Huskeliste 2-3 måneder før brylluppet Bestem hvilke salmer der skal spilles i kirken: Forbered tale/event til din tilkommende: Sy risposer eller design anden pynt: Lær at danse brudevals: Huskeliste 1 måned før brylluppet Gennemgå vielesritualet og andet med præsten: (salmer, udsmykning af kirken, regler for fotografering, regler for at kaste med ris/fuglefoder foran kirken) Brudekjolen er færdig: Tjek at brudgommens tøj er ok: Gå brude skoene til så de ikke klemmer på dagen: Aftal detaljer med fotografen: Aftal detaljer med frisøren: Aftal detaljer med feststedet (f.eks. regler for at stå på stole m.m.): Aftal detaljer med transporten: Aftal aftenens forløb med toastmasteren: Lav bordplan/Planche: Køb engangskameraer til at lægge på bordene: Lav et detaljeret skema der viser de ting, som skal gøres lige før, under og efter brylluppet: Huskeliste 1-2 uger før brylluppet I er nu eksperter i at danse brudevals: Prøv tøjet en sidste gang måske det skal finjusteres: Lav en kontrol på at alt er i skønneste orden: Huskeliste dagen før brylluppet Pak en taske med det tøj, som I skal have på dagen efter brylluppet (sørg for at det bliver transporteret til overnatningsstedet): Sørg for at makeup og andre praktiske ting (plaster, panodil, nål og tråd) er i brudens taske: Gå tidligt i seng så I er udhvilede til jeres store dag:
NameBody - børnetøj med personligt tryk! Se min tråd i salg ![]() Dygtig webdesigner søger arbejde i Syddanmark - kender du nogen, der kender nogen, der mangler nogen? Så SIG TIL! Senest redigeret af netteven : 07. juli 2010 klokken 20:31 |
|
|
||||
|
||||
|
Kjole - sko - udstyr
Jeg har kig på en kina-kjole og tror måske jeg har fundet den rette. Det vigtigste for mig er ærmerne. Jeg har ikke de kønneste overarme pga. noget udslæt-agtigt-noget, og jeg vil derfor gerne dække dem til. Synes denne er rigtigt smuk ![]() sleeve063.jpg Og her er de sko jeg har bestilt, så håber jeg de passer min fod når de ankommer ![]() ![]() Opdateret d. 23. marts - skoene er købt og kjolen er bestilt ![]() Så skal jeg bare lige have undertøjet helt på plads
NameBody - børnetøj med personligt tryk! Se min tråd i salg ![]() Dygtig webdesigner søger arbejde i Syddanmark - kender du nogen, der kender nogen, der mangler nogen? Så SIG TIL! Senest redigeret af netteven : 24. marts 2010 klokken 10:37 |
|
|
||||
|
||||
|
NameBody - børnetøj med personligt tryk! Se min tråd i salg ![]() Dygtig webdesigner søger arbejde i Syddanmark - kender du nogen, der kender nogen, der mangler nogen? Så SIG TIL! Senest redigeret af netteven : 14. juni 2010 klokken 11:16 |
|
|
||||
|
||||
|
Ej hvor skønt med en velsigelse
tillykke
|
||||
|
||||
|
Tak Kaithia!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Jamen dog netteven!
Tillykke tillykke tillykke!
|
||||
|
||||
|
Stort tillykke!
Glæder mig også til at følge med i det hele. Det er en rigtig flot kjole!
|
|
|
|||
|
|||
|
Jubii, endelige en tråd jeg følger fra starten af.
Tillykke med brylluppet, glæder mig til at følge det. |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() ![]() FLOT!
| Tråd Menu | |
| Visninger | |
|