Tilbage   Jubii Debatforum > Underholdning > Kun for sjov > Small talk rum
Blogs FAQ Kalender Søg Dagens indlæg Marker Fora Læst

Svar

LinkBack Tråd Menu Visninger
Gammel 13. februar 2010, 00:09
Starbuck1983s Avatar
Søvn er for slapsvanse!

Tilmeldingsdato: 09 07 2006
Starbuck1983 has a reputation beyond reputeStarbuck1983 has a reputation beyond reputeStarbuck1983 has a reputation beyond reputeStarbuck1983 has a reputation beyond reputeStarbuck1983 has a reputation beyond reputeStarbuck1983 has a reputation beyond reputeStarbuck1983 has a reputation beyond reputeStarbuck1983 has a reputation beyond reputeStarbuck1983 has a reputation beyond reputeStarbuck1983 has a reputation beyond reputeStarbuck1983 has a reputation beyond repute
Lær hinanden at kende

Lær hinanden at kende - en lille leg for dem der vil være med, lidt sandhed/konsekvens.

Jeg stiller et spørgsmål, en svarer og stiller et nyt og så frem. Og så er reglen at man til dem man ser deltager stille et specifikt spørgsmål til den bestemt person.

Mit spørgsmål.

Går du med lange underbukser om vinteren?
Svar med citat
Gammel 13. februar 2010, 00:28
Starbuck1983s Avatar
Søvn er for slapsvanse!

Starbuck1983 has a reputation beyond reputeStarbuck1983 has a reputation beyond reputeStarbuck1983 has a reputation beyond reputeStarbuck1983 has a reputation beyond reputeStarbuck1983 has a reputation beyond reputeStarbuck1983 has a reputation beyond reputeStarbuck1983 has a reputation beyond reputeStarbuck1983 has a reputation beyond reputeStarbuck1983 has a reputation beyond reputeStarbuck1983 has a reputation beyond reputeStarbuck1983 has a reputation beyond repute
Det havde han, vi skulle faktisk have været gift længe inden, der kom bare problemer med mine forældre og mig der ikke ville trodse dem osv.

Ørligt, jeg ville give dem til Haiti.

HVis du kunne få en samtale med en død person hvem skulle det så være?
Svar med citat
Gammel 13. februar 2010, 00:34
Starbuck1983s Avatar
Søvn er for slapsvanse!

Citat:
Oprindeligt indlæg af Forbies Vis Indlæg
Jane Austen eller Buddha.

Havde jeg misforstået konceptet med denne leg, ved at stille et spørgsmål direkte til dig, og så et til den næste i rækken?
Nej, konceptet er at det er tilladt at stille til en bestemt der deltager i legen. Samt et alle kan svare på .
Svar med citat
Gammel 13. februar 2010, 00:35
Allmost_Famouss Avatar
Søvn er for slapsvanse!

Tilmeldingsdato: 13 11 2005
Allmost_Famous has a reputation beyond reputeAllmost_Famous has a reputation beyond reputeAllmost_Famous has a reputation beyond reputeAllmost_Famous has a reputation beyond reputeAllmost_Famous has a reputation beyond reputeAllmost_Famous has a reputation beyond reputeAllmost_Famous has a reputation beyond reputeAllmost_Famous has a reputation beyond reputeAllmost_Famous has a reputation beyond reputeAllmost_Famous has a reputation beyond reputeAllmost_Famous has a reputation beyond repute
Citat:
Oprindeligt indlæg af Starbuck1983 Vis Indlæg
Det havde han, vi skulle faktisk have været gift længe inden, der kom bare problemer med mine forældre og mig der ikke ville trodse dem osv.

Ørligt, jeg ville give dem til Haiti.

HVis du kunne få en samtale med en død person hvem skulle det så være?
Min farfar, tror jeg.

Starbuck: Synes du at muslimske kvinder bør bære tørklæde (som minmum), eller er det ligegyldigt?

Til den næste: Er du stolt af den, du er?
Svar med citat
Gammel 13. februar 2010, 00:40
Starbuck1983s Avatar
Søvn er for slapsvanse!

Citat:
Oprindeligt indlæg af Allmost_Famous Vis Indlæg
Min farfar, tror jeg.

Starbuck: Synes du at muslimske kvinder bør bære tørklæde (som minmum), eller er det ligegyldigt?

Til den næste: Er du stolt af den, du er?
Jeg går ind for det frie valg. HVis en kvinde ønsker at gå med tørklæde/burka/niqab whatever og at det vel at mærke er hendes eget ønske, så skal hun gøre det. Man skal gøre hvad man føler for. En som mig, der gør så meget uislamisk kan godt have en stærke Iman (tro) end en der går tildækket.

Og ja jeg er stolt af den jeg er, eller den jeg er ved at blive.

Hvad skulle der til for at du kunne gøre et andet menneske fysisk ondt?
Svar med citat
Gammel 13. februar 2010, 00:41
Starbuck1983s Avatar
Søvn er for slapsvanse!

Citat:
Ja, meget. Nogle gange ikke så meget, men for det meste er jeg.

Allmost_Famous, hvis du kunne få dit barn, præcis som han er, men have fået ham senere under andre omstændigheder, ville du så havde valgt det? På bekostning af de oplevelser og erfaringer, du er blevet rigere.

Til en anden: Ville du hellere date en 10 år yngre eller 10 år ældre end dig selv? (til dem, der er for unge til at spørgsmålet giver mening: Så bare en, der er markant yngre/ældre end dig selv)
Jeg snupper den der er 10 år ældre er tiol modne mænd.

Forbies, synes du at det var i orden at så mange af danmarksindsamlinges penge gik til Haiti, når man tænket på hvor "få" der er ramt i forhold til de afrikanske kvinder?
Svar med citat
Gammel 13. februar 2010, 00:42
Allmost_Famouss Avatar
Søvn er for slapsvanse!

Allmost_Famous has a reputation beyond reputeAllmost_Famous has a reputation beyond reputeAllmost_Famous has a reputation beyond reputeAllmost_Famous has a reputation beyond reputeAllmost_Famous has a reputation beyond reputeAllmost_Famous has a reputation beyond reputeAllmost_Famous has a reputation beyond reputeAllmost_Famous has a reputation beyond reputeAllmost_Famous has a reputation beyond reputeAllmost_Famous has a reputation beyond reputeAllmost_Famous has a reputation beyond repute
Citat:
Ja, meget. Nogle gange ikke så meget, men for det meste er jeg.

Allmost_Famous, hvis du kunne få dit barn, præcis som han er, men have fået ham senere under andre omstændigheder, ville du så havde valgt det? På bekostning af de oplevelser og erfaringer, du er blevet rigere.

Til en anden: Ville du hellere date en 10 år yngre eller 10 år ældre end dig selv? (til dem, der er for unge til at spørgsmålet giver mening: Så bare en, der er markant yngre/ældre end dig selv)
Nej, det ville jeg ikke. Kunne jeg lave det om ville jeg have haft en anden far til ham, men det er også det eneste. Ved ikke om det tæller som "andre omstændigheder"

Forbies: Handler du ofte modsat af hvad du ville have rådet andre til?

Til en anden: Har du nogensinde ønsket at noget rigtig slemt skulle ske for nogen, du ikke kunne lide?
Svar med citat
Gammel 13. februar 2010, 00:44
Starbuck1983s Avatar
Søvn er for slapsvanse!

Citat:
Nej, det ville jeg ikke. Kunne jeg lave det om ville jeg have haft en anden far til ham, men det er også det eneste. Ved ikke om det tæller som "andre omstændigheder"

Forbies: Handler du ofte modsat af hvad du ville have rådet andre til?

Til en anden: Har du nogensinde ønsket at noget rigtig slemt skulle ske for nogen, du ikke kunne lide?
Det har jeg faktisk. Men hvad er ligemeget det er fortid.

Forbies: Hvor hurtigt kunne du tømme en Dior-butik hvis alt var gratis?
Svar med citat
Gammel 13. februar 2010, 00:44
Allmost_Famouss Avatar
Søvn er for slapsvanse!

Citat:
Oprindeligt indlæg af Starbuck1983 Vis Indlæg
Jeg går ind for det frie valg. HVis en kvinde ønsker at gå med tørklæde/burka/niqab whatever og at det vel at mærke er hendes eget ønske, så skal hun gøre det. Man skal gøre hvad man føler for. En som mig, der gør så meget uislamisk kan godt have en stærke Iman (tro) end en der går tildækket.

Og ja jeg er stolt af den jeg er, eller den jeg er ved at blive.

Hvad skulle der til for at du kunne gøre et andet menneske fysisk ondt?
At de forsøgte at gøre skade på mit barn, uden tvivl. Så ville jeg ikke tøve, koste hvad det ville.

Hvis der kun fandtes to partier i Danmark, hvem ville du så helst stemme på - DF eller Liberal Alliance?
Svar med citat
Gammel 13. februar 2010, 00:45
Herself..s Avatar
Fastgroet

Tilmeldingsdato: 26 08 2008
Herself.. has a reputation beyond reputeHerself.. has a reputation beyond reputeHerself.. has a reputation beyond reputeHerself.. has a reputation beyond reputeHerself.. has a reputation beyond reputeHerself.. has a reputation beyond reputeHerself.. has a reputation beyond reputeHerself.. has a reputation beyond reputeHerself.. has a reputation beyond reputeHerself.. has a reputation beyond reputeHerself.. has a reputation beyond repute
Citat:
At de forsøgte at gøre skade på mit barn, uden tvivl. Så ville jeg ikke tøve, koste hvad det ville.

Hvis der kun fandtes to partier i Danmark, hvem ville du så helst stemme på - DF eller Liberal Alliance?
Uden tvivl DF - de får min stemme nu. Og dét skal vi ikke diskutere her

Hvis du kunne spole tiden tilbage, ville du så gerne ha' opdaget debatten eller ej?
Svar med citat
Svar

Bookmarks

Tråd Menu
Visninger

Indlæg Regler
Du må ikke oprette nye tråde
Du må ikke svare på indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB kode er Til
Smilies er Til
[IMG] kode er Til
HTML kode er Fra
Trackbacks are Til
Pingbacks are Til
Refbacks are Til

Alle tider er GMT +2. Klokken er nu 02:05.

Copyright © 1995-2010 Jubii A/S