Tilbage   Jubii Debatforum > Børn > Termins- og mødregrupper
Blogs FAQ Kalender Søg Dagens indlæg Marker Fora Læst

Svar

LinkBack Tråd Menu Visninger
Gammel 05. marts 2010, 11:55
ditte_dhs Avatar
Permanent beboer

Tilmeldingsdato: 13 12 2004
ditte_dh is a splendid one to beholdditte_dh is a splendid one to beholdditte_dh is a splendid one to beholdditte_dh is a splendid one to beholdditte_dh is a splendid one to beholdditte_dh is a splendid one to beholdditte_dh is a splendid one to behold
Enlige forældre vol 4

Sæt igang

Senest redigeret af ditte_dh : 05. juli 2010 klokken 09:24
Svar med citat
Gammel 05. marts 2010, 12:04
LittleMissBossys Avatar
Langtidsholdbar

Tilmeldingsdato: 26 08 2008
LittleMissBossy is a splendid one to beholdLittleMissBossy is a splendid one to beholdLittleMissBossy is a splendid one to beholdLittleMissBossy is a splendid one to beholdLittleMissBossy is a splendid one to beholdLittleMissBossy is a splendid one to beholdLittleMissBossy is a splendid one to beholdLittleMissBossy is a splendid one to behold
Hej hej piger Dejligt at vi fik en ny tråd..........det andet var da til at få spat over
Hvad skal i andre som endnu ikke har fortalt om det i weekenden?
Og hvad skal dig og K's forældre lave her i weekenden Og skal Liva med?

Mors pige
Svar med citat
Gammel 05. marts 2010, 12:04
TurboMettes Avatar
Uden liv

Tilmeldingsdato: 19 11 2003
TurboMette has a reputation beyond reputeTurboMette has a reputation beyond reputeTurboMette has a reputation beyond reputeTurboMette has a reputation beyond reputeTurboMette has a reputation beyond reputeTurboMette has a reputation beyond reputeTurboMette has a reputation beyond reputeTurboMette has a reputation beyond reputeTurboMette has a reputation beyond reputeTurboMette has a reputation beyond reputeTurboMette has a reputation beyond repute
Gammel 05. marts 2010, 12:05
TurboMettes Avatar
Uden liv

Tilmeldingsdato: 19 11 2003
TurboMette has a reputation beyond reputeTurboMette has a reputation beyond reputeTurboMette has a reputation beyond reputeTurboMette has a reputation beyond reputeTurboMette has a reputation beyond reputeTurboMette has a reputation beyond reputeTurboMette has a reputation beyond reputeTurboMette has a reputation beyond reputeTurboMette has a reputation beyond reputeTurboMette has a reputation beyond reputeTurboMette has a reputation beyond repute
Citat:
Oprindeligt indlæg af LittleMissBossy Vis Indlæg
Hej hej piger Dejligt at vi fik en ny tråd..........det andet var da til at få spat over
Musen og jeg skal til ballet i morgen. Hun kommer jo hjem i aften. Så skal vi spise brunch med min veninde..
Søndag får jeg besøg af en anden veninde og hendes datter. Glæder mig.
Gammel 05. marts 2010, 12:06
LittleMissBossys Avatar
Langtidsholdbar

Tilmeldingsdato: 26 08 2008
LittleMissBossy is a splendid one to beholdLittleMissBossy is a splendid one to beholdLittleMissBossy is a splendid one to beholdLittleMissBossy is a splendid one to beholdLittleMissBossy is a splendid one to beholdLittleMissBossy is a splendid one to beholdLittleMissBossy is a splendid one to beholdLittleMissBossy is a splendid one to behold

EDT - undskyld skulle bare se om jeg kunne finde ud af det med de fine smiley'er

Mors pige
Svar med citat
Gammel 05. marts 2010, 12:37
majabiancas Avatar
Guddommelig

Tilmeldingsdato: 14 06 2006
majabianca has much to be proud ofmajabianca has much to be proud ofmajabianca has much to be proud ofmajabianca has much to be proud ofmajabianca has much to be proud ofmajabianca has much to be proud ofmajabianca has much to be proud ofmajabianca has much to be proud of
Citat:

EDT - undskyld skulle bare se om jeg kunne finde ud af det med de fine smiley'er
Det kunne du

og skøøøønt med ny tråd Ditte

Sengerand, Småfolk, Krutter, puslespil, legetøj og meget mere:
Klik HER
Svar med citat
Gammel 05. marts 2010, 12:38
ditte_dhs Avatar
Permanent beboer

Tilmeldingsdato: 13 12 2004
ditte_dh is a splendid one to beholdditte_dh is a splendid one to beholdditte_dh is a splendid one to beholdditte_dh is a splendid one to beholdditte_dh is a splendid one to beholdditte_dh is a splendid one to beholdditte_dh is a splendid one to behold
Emilie fylder 8 år på søndag!!! Jeg synes det er helt vildt. Men jeg bliver lige overrasket hver eneste år over at hun er så stor
Så lørdag kommer mine forældre over og i skal forberede fødselsdag og søndag fejrer vi.
Det bliver hyggeligt...
Gammel 05. marts 2010, 12:38
majabiancas Avatar
Guddommelig

majabianca has much to be proud ofmajabianca has much to be proud ofmajabianca has much to be proud ofmajabianca has much to be proud ofmajabianca has much to be proud ofmajabianca has much to be proud ofmajabianca has much to be proud ofmajabianca has much to be proud of
Citat:

Du fortjener lige sådan én fordi du kunne

Klik HER
Svar med citat
Gammel 05. marts 2010, 12:39
majabiancas Avatar
Guddommelig

Citat:
Oprindeligt indlæg af ditte_dh Vis Indlæg
Emilie fylder 8 år på søndag!!! Jeg synes det er helt vildt. Men jeg bliver lige overrasket hver eneste år over at hun er så stor
Så lørdag kommer mine forældre over og i skal forberede fødselsdag og søndag fejrer vi.
Det bliver hyggeligt...
ja tænk 8 år

Klik HER
Svar med citat
Gammel 05. marts 2010, 12:41
majabiancas Avatar
Guddommelig

Citat:
Vi tager hjem til Vejle idag, da vi skal til fødselsdag hos mine fætre i morgen. Har spurgt daten om han ville med, men vidste ikke helt om han turde Min familie er også voldsom farlig

Søndag skal vi ingenting - bare slappe af og nyde det sidste af weekenden

Klik HER
Svar med citat
Svar

Bookmarks

Tråd Menu
Visninger

Indlæg Regler
Du må ikke oprette nye tråde
Du må ikke svare på indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB kode er Til
Smilies er Til
[IMG] kode er Til
HTML kode er Fra
Trackbacks are Til
Pingbacks are Til
Refbacks are Til

Alle tider er GMT +2. Klokken er nu 02:06.

Copyright © 1995-2010 Jubii A/S