|
|||||||
| Vis Afstemningsresultater: KS første gang - hvad med anden? | |||
| Jeg fødte naturligt |
|
7 | 10,45% |
| Jeg fik akut KS |
|
3 | 4,48% |
| Jeg fik planlagt KS |
|
21 | 31,34% |
| Jeg kigger bare eller har andet svar |
|
36 | 53,73% |
| Deltagere: 67. Du må ikke stemme i denne afstemning | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd Menu | Visninger |
|
|
|||
|
|||
|
Kejsersnit første gang - hvad med anden?
Min første fødsel endte med akut kejsersnit, og jeg håber bare så meget, at den næste (i november
) ender helt efter bogen.Desværre fornemmer jeg en tendens til, at mødre, der én gang har fået kejsersnit, af mange forskellige årsager ofte ender med at få det igen. Så lad mig lige høre jer flergangsmødre, der fik kejsersnit første gang: Hvordan gik det ved næste fødsel? Og hvorfor? |
|
|
|||
|
|||
|
Forresten hvis nogen gætter, hvem jeg er, så hold det venligst pr. kort/PB
|
|
|
||||
|
||||
|
Jeg valgte et PKS anden gang fordi jeg ventede tvillinger.
|
||||
|
||||
|
AKS begge gange!
|
||||
|
||||
|
Jeg fik PKS første gang (pga UK) og anden gang fødte jeg vaginalt. Uden problemer overhovet!
Det blev holdt ekstra godt øje med mig og baby, og hvis der var det mindste tegn på noget ville det være blevet KS i stedet. |
|
|
||||
|
||||
|
PKS begge gange og begge gange fordi, mine drenge vendte forkert
Jeg har ikke gættet dig men skriv gerne i kort, hvem du er
|
||||
|
||||
|
her kigger jeg lige med, fik også aks første gang og vil meget gerne føde normalt/vaginalt her anden gang.
|
||||
|
||||
|
Første gang jeg fødte, kunne jeg ikke føde naturligt, selvom vi prøvede i 17 timer, men jeg havde for smalt bækkenparti, trods en stor r.., og barnet var stor, så det endte med kejsersnit til sidst.
Anden gang jeg skulle føde, var det med planlagt kejsersnit, men det var fordi det var så svært første gang, og da jeg havde en hjertesygdom, som er arvelig, og som jeg kunne risikere at barnet også havde, sagde Lægen og Jordemoderen, at det var bedst vi tog et Kejsersnit. Det var noget nemmere at komme over 2. gang Kejsersnit, fordi det var planlagt, jeg skulle ikke alt det igennem igen, som første gang.
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
||||
|
||||
|
Jeg har to veninde som fik KS første gang, og kunne føde helt uden komplikationer 2 gang. Og endda rimelig hurtige fødsler.
| Tråd Menu | |
| Visninger | |
|
|