Tilbage   Jubii Debatforum > Børn > Graviditet og fødsel
Blogs FAQ Kalender Søg Dagens indlæg Marker Fora Læst

Vis Afstemningsresultater: KS første gang - hvad med anden?
Jeg fødte naturligt 7 10,45%
Jeg fik akut KS 3 4,48%
Jeg fik planlagt KS 21 31,34%
Jeg kigger bare eller har andet svar 36 53,73%
Deltagere: 67. Du må ikke stemme i denne afstemning

Svar

LinkBack Tråd Menu Visninger
Gammel 08. marts 2010, 12:07
Aktiv

Tilmeldingsdato: 08 03 2010
veryundercover er på rette vej
Kejsersnit første gang - hvad med anden?

Min første fødsel endte med akut kejsersnit, og jeg håber bare så meget, at den næste (i november ) ender helt efter bogen.

Desværre fornemmer jeg en tendens til, at mødre, der én gang har fået kejsersnit, af mange forskellige årsager ofte ender med at få det igen.

Så lad mig lige høre jer flergangsmødre, der fik kejsersnit første gang: Hvordan gik det ved næste fødsel? Og hvorfor?
Svar med citat
Gammel 08. marts 2010, 12:10
Aktiv

Tilmeldingsdato: 08 03 2010
veryundercover er på rette vej
Forresten hvis nogen gætter, hvem jeg er, så hold det venligst pr. kort/PB
Svar med citat
Gammel 08. marts 2010, 12:22
Hanne77s Avatar
Helgen

Tilmeldingsdato: 08 04 2005
Hanne77 has much to be proud ofHanne77 has much to be proud ofHanne77 has much to be proud ofHanne77 has much to be proud ofHanne77 has much to be proud ofHanne77 has much to be proud ofHanne77 has much to be proud ofHanne77 has much to be proud ofHanne77 has much to be proud of
Jeg valgte et PKS anden gang fordi jeg ventede tvillinger.

Juni '04
Oktober '06
Svar med citat
Gammel 08. marts 2010, 12:22
coolQs Avatar
Heltidsposter

Tilmeldingsdato: 14 02 2004
coolQ is a glorious beacon of lightcoolQ is a glorious beacon of lightcoolQ is a glorious beacon of lightcoolQ is a glorious beacon of lightcoolQ is a glorious beacon of lightcoolQ is a glorious beacon of light
AKS begge gange!

SØGER HELT VILDT DETTE SÆT!
http://dindebat.dk/borneartikler-kob...r-80-86-a.html
Svar med citat
Gammel 08. marts 2010, 12:29
Mejiss Avatar
Fastgroet

Tilmeldingsdato: 06 06 2002
Mejis has a brilliant futureMejis has a brilliant futureMejis has a brilliant futureMejis has a brilliant futureMejis has a brilliant futureMejis has a brilliant futureMejis has a brilliant futureMejis has a brilliant futureMejis has a brilliant futureMejis has a brilliant futureMejis has a brilliant future
Jeg fik PKS første gang (pga UK) og anden gang fødte jeg vaginalt. Uden problemer overhovet!

Det blev holdt ekstra godt øje med mig og baby, og hvis der var det mindste tegn på noget ville det være blevet KS i stedet.

scientia potentia est
PB=Mejis2
Svar med citat
Gammel 08. marts 2010, 12:31
Me_Cayas Avatar
Tastaturslave

Tilmeldingsdato: 24 07 2005
Me_Caya is a name known to allMe_Caya is a name known to allMe_Caya is a name known to allMe_Caya is a name known to allMe_Caya is a name known to allMe_Caya is a name known to all
PKS begge gange og begge gange fordi, mine drenge vendte forkert Jeg har ikke gættet dig men skriv gerne i kort, hvem du er
Gammel 08. marts 2010, 13:16
avenzios Avatar
Opgivet

Tilmeldingsdato: 03 07 2003
avenzio is a splendid one to beholdavenzio is a splendid one to beholdavenzio is a splendid one to beholdavenzio is a splendid one to beholdavenzio is a splendid one to beholdavenzio is a splendid one to beholdavenzio is a splendid one to beholdavenzio is a splendid one to behold
her kigger jeg lige med, fik også aks første gang og vil meget gerne føde normalt/vaginalt her anden gang.
Gammel 08. marts 2010, 13:19
egertons Avatar
Kongelig

Tilmeldingsdato: 18 08 2003
egerton is a jewel in the roughegerton is a jewel in the roughegerton is a jewel in the rough
Første gang jeg fødte, kunne jeg ikke føde naturligt, selvom vi prøvede i 17 timer, men jeg havde for smalt bækkenparti, trods en stor r.., og barnet var stor, så det endte med kejsersnit til sidst.

Anden gang jeg skulle føde, var det med planlagt kejsersnit, men det var fordi det var så svært første gang, og da jeg havde en hjertesygdom, som er arvelig, og som jeg kunne risikere at barnet også havde, sagde Lægen og Jordemoderen, at det var bedst vi tog et Kejsersnit.

Det var noget nemmere at komme over 2. gang Kejsersnit, fordi det var planlagt, jeg skulle ikke alt det igennem igen, som første gang.

QUEEN EGERTON 1.
Svar med citat
Gammel 08. marts 2010, 13:20
egertons Avatar
Kongelig

Tilmeldingsdato: 18 08 2003
egerton is a jewel in the roughegerton is a jewel in the roughegerton is a jewel in the rough
Citat:
Oprindeligt indlæg af egerton Vis Indlæg
Første gang jeg fødte, kunne jeg ikke føde naturligt, selvom vi prøvede i 17 timer, men jeg havde for smalt bækkenparti, trods en stor r.., og barnet var stor, så det endte med kejsersnit til sidst.

Anden gang jeg skulle føde, var det med planlagt kejsersnit, men det var fordi det var så svært første gang, og da jeg havde en hjertesygdom, som er arvelig, og som jeg kunne risikere at barnet også havde, sagde Lægen og Jordemoderen, at det var bedst vi tog et Kejsersnit.

Det var noget nemmere at komme over 2. gang Kejsersnit, fordi det var planlagt, jeg skulle ikke alt det igennem igen, som første gang.
P.S. Ingen af vores børn har den hjertefejl jeg har, og heller ikke vores barnebarn. bare lige for, hvis nogen synes det er for dårligt at få børn, når man ved, de kunne risikere at have det også, når man selv har det.

QUEEN EGERTON 1.
Svar med citat
Gammel 08. marts 2010, 13:23
Lene@s Avatar
Helgen

Tilmeldingsdato: 30 09 2003
Lene@ har udmærket sigLene@ har udmærket sig
Jeg har to veninde som fik KS første gang, og kunne føde helt uden komplikationer 2 gang. Og endda rimelig hurtige fødsler.

Socialrådgiver studerende
Svar med citat
Svar

Bookmarks

Tråd Menu
Visninger

Indlæg Regler
Du må ikke oprette nye tråde
Du må ikke svare på indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB kode er Til
Smilies er Til
[IMG] kode er Til
HTML kode er Fra
Trackbacks are Til
Pingbacks are Til
Refbacks are Til

Alle tider er GMT +2. Klokken er nu 02:05.

Copyright © 1995-2010 Jubii A/S