Tilbage   Jubii Debatforum > Livsstil > Skønhed
Blogs FAQ Kalender Søg Dagens indlæg Marker Fora Læst

Svar

LinkBack Tråd Menu Visninger
Gammel 08. marts 2010, 20:48
Sofiie-Amaliies Avatar
Monster poster

Tilmeldingsdato: 28 04 2006
Sofiie-Amaliie has much to be proud ofSofiie-Amaliie has much to be proud ofSofiie-Amaliie has much to be proud ofSofiie-Amaliie has much to be proud ofSofiie-Amaliie has much to be proud ofSofiie-Amaliie has much to be proud ofSofiie-Amaliie has much to be proud ofSofiie-Amaliie has much to be proud ofSofiie-Amaliie has much to be proud of
Hvor får I typisk urenheder?

Efter en snak i klassen i dag, vil jeg gerne høre hvor I typisk får jeres urenheder?

Jeg får stort set aldrig nogen, men når jeg gør så kommer de i højre mundvig. ALTID.
Gammel 08. marts 2010, 20:50
Melankalis Avatar
Langtidsholdbar

Tilmeldingsdato: 17 09 2009
Melankali har foreløbig opført sig fint
Hagen/mundvig. Men de er væk med p-piller. Og så har jeg tendens til tilstoppede porer især på næsen.
Svar med citat
Gammel 08. marts 2010, 20:55
SweetDreams7s Avatar
Erfaren

Tilmeldingsdato: 22 02 2010
SweetDreams7 er på rette vej
Næsen. Min er fedtet og fuld af hudorme/tilstoppede porer. Så får jeg lidt i panden. Og lige nu har jeg det mærkeligste udslæt af hvide prikker/hudorme/talgknopper på hagen. Og det gør AVS
Svar med citat
Gammel 08. marts 2010, 20:55
biibi2s Avatar
Debatoholiker

Tilmeldingsdato: 06 12 2008
biibi2 har foreløbig opført sig fint
På panden og hagen/rundt om munden.
Svar med citat
Gammel 08. marts 2010, 20:56
Anniones Avatar
Fortabt

Tilmeldingsdato: 06 06 2002
Annione has a reputation beyond reputeAnnione has a reputation beyond reputeAnnione has a reputation beyond reputeAnnione has a reputation beyond reputeAnnione has a reputation beyond reputeAnnione has a reputation beyond reputeAnnione has a reputation beyond reputeAnnione has a reputation beyond reputeAnnione has a reputation beyond reputeAnnione has a reputation beyond reputeAnnione has a reputation beyond repute
I hele bøtten

Men mest kinder, hage og næse...

Far er den bedste i verden.
Svar med citat
Gammel 08. marts 2010, 20:56
Piss_Miggys Avatar
Monster poster

Tilmeldingsdato: 27 10 2009
Piss_Miggy has much to be proud ofPiss_Miggy has much to be proud ofPiss_Miggy has much to be proud ofPiss_Miggy has much to be proud ofPiss_Miggy has much to be proud ofPiss_Miggy has much to be proud ofPiss_Miggy has much to be proud ofPiss_Miggy has much to be proud ofPiss_Miggy has much to be proud ofPiss_Miggy has much to be proud of
Hagen, tror jeg.
Gammel 08. marts 2010, 21:03
Laurelins Avatar
Kongelig

Tilmeldingsdato: 27 08 2004
Laurelin is a jewel in the roughLaurelin is a jewel in the roughLaurelin is a jewel in the rough
Kinder og hage.
Gammel 08. marts 2010, 21:09
Vibss Avatar
Guddommelig

Tilmeldingsdato: 08 12 2007
Vibs has much to be proud ofVibs has much to be proud ofVibs has much to be proud ofVibs has much to be proud ofVibs has much to be proud ofVibs has much to be proud ofVibs has much to be proud ofVibs has much to be proud ofVibs has much to be proud of
Nu er det heldigvis utrolig sjældent, jeg får urenheder, men når jeg gør, er oftest omkring munden og nogle gange på hagen.
Gammel 08. marts 2010, 21:27
Mihos Avatar
Debatoholiker

Tilmeldingsdato: 07 03 2006
Miho is just really niceMiho is just really niceMiho is just really niceMiho is just really niceMiho is just really nice
Hagen, rundt om munden og nogle små nogen ved næsefløjene. Dem på hagen er ofte nogle or'nlige motherf... Og så får jeg ofte også lige en lille sød én på brystet hvis jeg skal noget og planlægger en udskæring
Gammel 08. marts 2010, 21:28
Piss_Miggys Avatar
Monster poster

Tilmeldingsdato: 27 10 2009
Piss_Miggy has much to be proud ofPiss_Miggy has much to be proud ofPiss_Miggy has much to be proud ofPiss_Miggy has much to be proud ofPiss_Miggy has much to be proud ofPiss_Miggy has much to be proud ofPiss_Miggy has much to be proud ofPiss_Miggy has much to be proud ofPiss_Miggy has much to be proud ofPiss_Miggy has much to be proud of
Jeg får på brystet, hvis jeg peeler. Det er altså sært. Men dagen efter er huden rødt med en masse små knopper.

Bookmarks

Tråd Menu
Visninger

Indlæg Regler
Du må ikke oprette nye tråde
Du må ikke svare på indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB kode er Til
Smilies er Til
[IMG] kode er Til
HTML kode er Fra
Trackbacks are Til
Pingbacks are Til
Refbacks are Til

Alle tider er GMT +2. Klokken er nu 02:06.

Copyright © 1995-2010 Jubii A/S