|
|
||||
|
||||
|
Nogle der kender til steder på nettet hvor man kan få prøver på dermalogica-produkter?
Har ikke lyst til at give fuld pris, hvis nu ikke min hud synes om dem...
|
||||
|
||||
|
Man kan købe sådan nogle mini-kits, men jeg ved ikke om man kan købe prøver individuelt nogen steder.
Dermalogica Gifts & Packs - Officially Authorised Dermalogica Stockist |
|
|
||||
|
||||
|
Du kan også købe sådan et prøvesæt på lookfantastic.com.
|
||||
|
||||
|
Hvad koster det at få sendt derfra?
Og det var da godt nok en utrolig prisforskel...! herhjemme koster sådan et kit 425 kr.!
|
||||
|
||||
|
Det er vildt stor forskel på priserne herhjemme og så på nettet! Heldigvis
![]() Har du fået en ansigtsbehandling med facemapping? Jeg synes at kosmetologerne er rigtig søde til at give prøver med hjem, men hvis du ikke har fået det (eller har planer om det), så vil jeg helt klart også anbefale sådan et starter-kit
|
|
|
||||
|
||||
|
^Jeg har prøvet for lang tid siden... og har også et gavekort til en behandling, liggende - så må vidst lige få bestilt en tid til det!
|
||||
|
||||
|
Jeg skrev til kundeservice på beautyflash.co.uk for at få anbefalet, hvilke produkter der passede mig og modtog prøver på produkterne...
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
||||
|
||||
|
Altså jeg snakkede vist om at give dig et visitkort på hende kosmetologen jeg går hos, gjorde jeg ik? Send en PB hvis du vil have linket til hendes side
Hun er i hvert fald rigtig god til at give prøver med på de produkter hun anbefaler... |
|
|
||||
|
||||
|
Det sted hvor jeg - for mange år siden - har fået facemapping (i Århus godt nok) er de meget søde til at give prøver, og også flere så man har en mulighed for at prøve produkterne på mere end en gang, det er jeg rigtig glad for.
|
![]() |
| Bookmarks |
| Tråd Menu | |
| Visninger | |
|
|