|
|
||||
|
||||
|
Hvor godt kan du lide dit job?
Ja, som overskriften siger: Hvor godt kan du lide dit job?
Jeg arbejder på en internetavis og er meget glad for det. Jeg laver research, skriver artikler, ringer rundt og laver interviews, dækker diverse begivenheder ude i "marken" osv. Det er fuldtidsjob og så skal jeg tilbage til at være heltidsstuderende. Eneste minus ved jobbet kan være de dage, hvor der ikke er så meget at lave, men det er ikke så meget jobbets skyld, som det er nyhedsstrømmen i al almindelighed.
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Jeg arbejder på et rejsebureau hvor jeg udover at sælge rejser, udsteder billetter, laver regnskab, har kontakt med kunder/flyselskaber og leverandører. Jeg kan vel lide det sådan middel-agtigt, men jeg ved at det ikke er noget jeg skal blive ved med på længere sigt. Jeg føler mig ofte lidt fanget bag skærmen i 8 timer om dagen..
|
|
|
||||
|
||||
|
Ret svært spørgsmål, egentlig....
Jeg hader den branche, jeg har en evig tendens til at hænge fast i. Jeg har ved flere lejligheder forsøgt at komme ud af den, men er altid faldet tilbage, da det er dét, jeg er bedst til. Mit nuværende job er endog meget godt betalt, branchen taget i betragtning, og så har jeg nogle gode kolleger. Men når branchen bare hænger sig ud af halsen, og man samtidig er ved at være fysisk nedslidt, så trækker det jo noget i den forkerte retning....
|
|||
|
|||
|
Jeg elsker mit arbejde. Jeg er lige hvor jeg skal være. Men ok, nu er det også mig der bestemmer... Muhaha
|
||||
|
||||
|
Jeg er efterskolelærer og ELSKER det - virkeligt fantastisk arbejde, der giver mig så meget retur...
|
|
|
||||
|
||||
|
Jeg er ret træt af mit nuværende job.
|
||||
|
||||
|
Du kan jo også svare på tråden og så ellers regne med, at jeg kender mit job bedst.
|
||||
|
||||
|
Nu er jeg godt nok studerende så jeg har kun studiejob, men jeg svarer lige alligevel.
Selvom mit studiejob intet har med min uddannelse at gøre så elsker jeg det. Jeg elsker mine kolleger, jeg elsker at jeg selv styrer min tid, jeg elsker motionen og det at være ude flere timer og det at det faktisk aldrig er kedeligt eller at der ikke er noget at lave. Hvis der ikke er job til mig lige når jeg bliver færdiguddannet kan jeg godt se mig selv arbejde fuldtid ved studiejobbet et par år, men så skulle jeg nok også videre. |
|
|
||||
|
||||
|
Ved du hvad, der sker noget konstant i verden, hvis man Selv vil ud og opsøge det.
|
![]() |
| Bookmarks |
| Tråd Menu | |
| Visninger | |
|
|