|
|
||||
|
||||
|
Så er jeg begyndt at snotte og nyse igen... Og poppe antihistaminer
Er der andre, der er plaget af det allerede nu? Jeg er faktisk ikke klar over om det er el eller hassel jeg ikke kan tåle, men noget er det! Kan ikke finde nogen pollen-tælling. Dmi er ikke begyndt på det endnu - er der nogen der har link til en side med pollen-tælling/varsling?
|
||||
|
||||
|
www.astma-allergi.dk
I højre side, på forsiden kan du finde dagens pollental, og du kan også tilmelde dig "pollenmail". Jeg læste også at pollensæsonen skulle starte endnu tidligere i år, så det er ikke urealistisk hvis du er ramt nu. Jeg er lidt forkølet, så skal ikke kunne sige om jeg er påvirket.
|
||||
|
||||
|
Og så har HELSEMIN søndagstilbud på HØRON til 79 kroner
|
||||
|
||||
|
Hjælper det ikke med en indsprøjtning for dig?
Jeg frygter virkelig også sæsonen i år som de siger starter tidligt og bliver slem. Bliver næsten dårlig bare af at tænke på det... |
|
|
||||
|
||||
|
Uha, jeg er også allerede rigtig meget ramt!
Det er skrækkeligt. Specielt, hvis dette kun er starten!! Jeg skal snart have nosset mig til lægen, så jeg kan få tjekket, hvad det helt præcist er, jeg ikke kan tåle.
|
||||
|
||||
|
De der indsprøjtninger holder kun en måneds tid, og man skal helst ikke have for meget binyrebarkhormon (det er trods alt pissegiftigt). Så det bruger man kun i den værste periode. I hvert fald i mit tilfælde. Lægen har altid nægtet at give mere end en om året.
|
||||
|
||||
|
jeg kan ikke se pollental på astma-allergiforbundets hjemmeside.
Reelt set starter sæsonnen jo ikke tidligt i år i forhold til sidste år.... Det er nok nærmere generelt de mener at sæsonnerne starter tidligere? Det er slemt nok alligevel, men sidste år var det så vidt jeg husker allerede februar det begyndte. Derud over kører der rigtigt meget forkølelse og sygdom pt - det er ihvertfald det der stopper min næse til pt.
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
||||
|
||||
|
Har "klikket den ud" men kalenderen står på en dag i januar og når jeg prøver vælge i går eller i dag står der intet??
| Bookmarks |
| Tråd Menu | |
| Visninger | |
|
|