|
|
||||
|
||||
|
Hjælp: Hvad ville I sætte sammen med rød?
Måske umiddelbart et dumt spørgsmål - men ikke desto mindre har jeg spekuleret over det på det seneste. Sagen er, at jeg har denne røde skjorte i silkecrepe, som jeg har haft i 3-4 år og kun brugt få gange, for jeg aner ikke, hvad jeg skal have på til den!
Om vinteren bruger jeg den med sort - en sort nederdel eller sorte bukser, men jeg synes at det er en lidt "hård" farvesammensætning, og at det ihvertfald ikke kan gå her til forår/sommer. Men hvad så? Hvid/sandfarvet = dannebrog? Grå = julenisse?? Ej, helt ærligt, jeg kan altså ikke rigtigt se mig ud af den her - hjælp!
|
||||
|
||||
|
En navy nederdel kunne være fin til synes jeg.
|
||||
|
||||
|
Blå og grøn synes jeg ofte kan fungere rigtig godt med rød.
|
|
|
||||
|
||||
|
Rød og (midnats)blå er SÅ flot sammen
|
||||
|
||||
|
Et par velsiddende mørke jeans ville også være pænt, tror jeg.
|
|
|
||||
|
||||
|
Som de andre siger, er en meget dyb mørkeblå rigtig flot - jeg går som regel i rød sat sammen med sort.
|
||||
|
||||
|
Jeg bruger som regel også rød sammen med sort eller mørk denim. Men her på det sidste har jeg eksperimenteret med brun, og det går i fleste tilfælde også godt sammen
|
||||
|
||||
|
Jeg ville stoppe den ned i en nederdel.
Edit: den blomstrede nederdel passer ikke så godt til med det er mere for at vise at sådan en stil ville være pæn til. Og så ellers et læderbælte rundt om.
|
||||
|
||||
|
Jeg synes den ligner meget den de serverer i nede på en kinesisk retaurant. De har sort nederdel på til, den går til lidt over knæet.
|
|
|
||||
|
||||
|
Hmm, jeg synes nu selv den er mere spansk i det. Anyways, det er det look, jeg spørger om hjælp til at undgå. Nogen konstruktive forslag?
| Tråd Menu | |
| Visninger | |
|
|