Tilbage   Jubii Debatforum > Livsstil > Liv & Sjæl
Blogs FAQ Kalender Søg Dagens indlæg Marker Fora Læst

Svar

LinkBack Tråd Menu Visninger
Gammel 11. marts 2010, 21:33
POCKETKITTENs Avatar
Monster poster

Tilmeldingsdato: 26 09 2005
Blog Indlæg: 2
POCKETKITTEN has a brilliant futurePOCKETKITTEN has a brilliant futurePOCKETKITTEN has a brilliant futurePOCKETKITTEN has a brilliant futurePOCKETKITTEN has a brilliant futurePOCKETKITTEN has a brilliant futurePOCKETKITTEN has a brilliant futurePOCKETKITTEN has a brilliant futurePOCKETKITTEN has a brilliant futurePOCKETKITTEN has a brilliant futurePOCKETKITTEN has a brilliant future
Hvor intim må man være med fremmede i offentlig transport?

Måske lidt overdramatisk overskrift, men sagen er den, at jeg jo er blevet pendler for en periode. Og ordensmenneske som jeg er, har jeg allerede min faste morgenrutine.

Jeg tager en Urban og en Metroexpress på min start station. Den ene avis læser jeg i toget, hvorefter jeg slumrer resten af turen - og gemmer den anden avis til min frokostpause senere på dagen.

I dag havde jeg læst Metroexpress først. Jeg havde lagt den på sædet ved siden af mig. Urban havde jeg derimod lagt i mit skød, med mine hænder foldet ind over.
Jeg sad inderst på sædet, med knæene mod sædet foran og hovedet lænet mod ruden og prøvede at indhente lidt nemme søvn-points, da jeg pludselig mærkede et ryk.

Det var så en (udadtil) helt almindelig dame, der udover at have taget den Metroexpress, jeg havde lagt til fri afbenyttelse, havde valgt at ruske den avis jeg havde klemt ind mellem mine hænder og mit skød ud.

Det synes jeg var lidt mærkeligt og grænseoverskridende. Jeg skal nok lægge avisen i min taske næste gang, hvis det er det, der skal til, men jeg troede egentlig, det var nok at holde den.

Hvad så. Er det i orden?

+ Åndssvag Paint-illus.
Vedhæftede billeder
Filtype: jpg tog.JPG (21,1 KB, 791 visninger)

Killingens tegninger
Killingens salgstråd
Svar med citat
Gammel 11. marts 2010, 21:37
Erfaren

Tilmeldingsdato: 01 03 2007
Alpha_Q er på rette vej
Ha ha! Neeej, det er da slet ikke i orden. Sagde du noget til hende?
Svar med citat
Gammel 11. marts 2010, 21:40
POCKETKITTENs Avatar
Monster poster

Tilmeldingsdato: 26 09 2005
Blog Indlæg: 2
POCKETKITTEN has a brilliant futurePOCKETKITTEN has a brilliant futurePOCKETKITTEN has a brilliant futurePOCKETKITTEN has a brilliant futurePOCKETKITTEN has a brilliant futurePOCKETKITTEN has a brilliant futurePOCKETKITTEN has a brilliant futurePOCKETKITTEN has a brilliant futurePOCKETKITTEN has a brilliant futurePOCKETKITTEN has a brilliant futurePOCKETKITTEN has a brilliant future
Citat:
Oprindeligt indlæg af Alpha_Q Vis Indlæg
Ha ha! Neeej, det er da slet ikke i orden. Sagde du noget til hende?
Nej, det følte jeg egentlig ikke behov for. Jeg måtte trække lidt på smilebåndet over det efterfølgende, men jeg blev lidt overrumplet først.

Killingens tegninger
Killingens salgstråd
Svar med citat
Gammel 11. marts 2010, 21:40
PepsiMagts Avatar
Monster poster

Tilmeldingsdato: 17 01 2004
Blog Indlæg: 5
PepsiMagt has a brilliant futurePepsiMagt has a brilliant futurePepsiMagt has a brilliant futurePepsiMagt has a brilliant futurePepsiMagt has a brilliant futurePepsiMagt has a brilliant futurePepsiMagt has a brilliant futurePepsiMagt has a brilliant futurePepsiMagt has a brilliant futurePepsiMagt has a brilliant futurePepsiMagt has a brilliant future
Nej, det er lige nærgående nok, selvom jeg personligt ville have været lidt ligeglad.

Talentfuld lille illustration
Gammel 11. marts 2010, 21:41
Millas Avatar
Langtidsholdbar

Tilmeldingsdato: 25 02 2007
Milla har foreløbig opført sig fintMilla har foreløbig opført sig fint
Jeg var blevet en smule sur.. Du signalere jo netop ved at holde den at du ikke er færdig med den hvorimod den der ligger ved siden af dig er til fri afbenyttelse.. Det havde klart overskredet min grænse for hvad er acceptabelt..
Gammel 11. marts 2010, 21:46
Anniones Avatar
Fortabt

Tilmeldingsdato: 06 06 2002
Annione has a reputation beyond reputeAnnione has a reputation beyond reputeAnnione has a reputation beyond reputeAnnione has a reputation beyond reputeAnnione has a reputation beyond reputeAnnione has a reputation beyond reputeAnnione has a reputation beyond reputeAnnione has a reputation beyond reputeAnnione has a reputation beyond reputeAnnione has a reputation beyond reputeAnnione has a reputation beyond repute
Det kunne jeg aldrig have fundet på... og jeg ville også blive sur, hvis nogen prøvede at nakke min avis.

Far er den bedste i verden.
Svar med citat
Gammel 11. marts 2010, 21:47
SuperwomanKBHs Avatar
Helgen

Tilmeldingsdato: 16 11 2003
SuperwomanKBH is a splendid one to beholdSuperwomanKBH is a splendid one to beholdSuperwomanKBH is a splendid one to beholdSuperwomanKBH is a splendid one to beholdSuperwomanKBH is a splendid one to beholdSuperwomanKBH is a splendid one to beholdSuperwomanKBH is a splendid one to behold
Ej, det synes jeg egentlig ikke er okay. Du sidder jo og holder på den?
"Jeg ved, hvilke planer jeg har lagt for jer, siger Herren, planer om lykke, ikke om ulykke, om at give jer en fremtid og et håb." - Jer. 29:11

Sådan er reglerne!
Svar med citat
Gammel 11. marts 2010, 21:48
Kawas Avatar
Søvn er for slapsvanse!

Tilmeldingsdato: 27 05 2004
Kawa has a brilliant futureKawa has a brilliant futureKawa has a brilliant futureKawa has a brilliant futureKawa has a brilliant futureKawa has a brilliant futureKawa has a brilliant futureKawa has a brilliant futureKawa has a brilliant futureKawa has a brilliant futureKawa has a brilliant future
Jeg ville synes, det var en overskridelse af min intimsfære og for meget. Altså, det er en gratisavis, men det betyder jo ikke, at man bare må tage den - det er jo din, når du sidder med den.
Gammel 11. marts 2010, 22:00
Wallingfords Avatar
Langtidsholdbar

Tilmeldingsdato: 07 08 2008
Wallingford har udmærket sigWallingford har udmærket sig
Spooky overskrift

Det er dårlig opførsel, hun kunne da spørge, hvis hun var helt vild efter at læse i Urban og hvorfor skulle hun være det? På en torsdag? Det er jo om fredagen, at der er Wulf og Morgenthaler på bagsiden.
Svar med citat
Gammel 11. marts 2010, 22:00
flamberts Avatar
Guddommelig

Tilmeldingsdato: 25 06 2006
flambert har foreløbig opført sig fintflambert har foreløbig opført sig fint
shit jeg var blevet muggen hvis det var sket for mig det gør man sgu da ikke!! Det havde kun været i orden hvis du holdte noget der tilhørte hende

You look so fine
I want to break your heart and give you mine
Svar med citat
Svar

Bookmarks

Tråd Menu
Visninger

Indlæg Regler
Du må ikke oprette nye tråde
Du må ikke svare på indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB kode er Til
Smilies er Til
[IMG] kode er Til
HTML kode er Fra
Trackbacks are Til
Pingbacks are Til
Refbacks are Til

Alle tider er GMT +2. Klokken er nu 02:05.

Copyright © 1995-2010 Jubii A/S