|
|
||||
|
||||
|
Øjenbryn
Hej!!
Jeg gik til frisør idag, og fik ordnet mine øjenbryn. Både farvet og RETTET! Hun voldplukkede dem åbenbart, så da jeg bagefter så mig i spejlet, fik jeg noget af et chok. De er MEGET tynde.. Det klæder mig sgu faktisk slet ikke. Nu er mit spørgsmål så, - vokser de ud igen, så jeg kan få nogle almindelige øjenbryn igen?
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() Ja, de vokser ud igen. Heldigvis. Ellers lignede jeg også en plukket høne. Flabbinj
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() Nu ville jeg bare lige se godt ud til skiferien, og så endte jeg som en netop plukket høne. Der er jo næsten ingenting tilbage ![]() Ja, jeg skulle have sagt noget inden, men sidste gang var jeg absolut tilfreds! ![]() Jeg overvejer lidt, om jeg skal forsøge at farve dem imorgen, så der måske kommer lidt mere "tykkelse.."
|
||||
|
||||
|
Hvis det er en engangsforseelse, så ja - de vokser ud igen. Men hvis man gennem længere tid voldplukker dem, skal man ikke være så sikker på de vokser ud igen.
|
|
|
||||
|
||||
|
Jeg har netop ladet mine vokse sig tykkere, fordi jeg med tiden får dem plukket tyndere og tyndere. Det har taget mig højst 2 mdr at få det til at se pænt ud og denne tykkelse har de ikke haft i flere år. Så bare rolig, det tager vel en måneds tid, så ser det pænt ud igen
![]() Edit: Egentligt kortere, hvis de ser fornuftige ud med selv korte hår. Rog
|
||||
|
||||
|
Tak!
Jeg har lige farvet dem selv nu.. Det hjalp lidt. Der kom lidt mere "fylde"
|
|||
|
|||
|
Det er heldigvis aldrig sket for mig,men jeg ligner altid unibrow når jeg lige får dem farvet.
Det er lisså irreterende
|
|
|
|||
|
|||
|
Fatter ikke at folk, som tjener penge på at plukke folks bryn ikke har en basal viden om, hvordan sådan noget bør gøres.
|
|
|
||||
|
||||
|
Jeg har været ude for det samme, og det tager i hvert fald 2 måneder, før de ser nogenlunde normale ud.
|
||||
|
||||
|
måske lidt udenfor topic, men jeg synes det er synd for dig, kunne du måske male dem med en skygge der ligner farven og en skråpensel? så kan de snydes lidt kraftigere?
| Tråd Menu | |
| Visninger | |
|
|