Tilbage   Jubii Debatforum > Livsstil > Biler & motorcykler
Blogs FAQ Kalender Søg Dagens indlæg Marker Fora Læst

Svar

LinkBack Tråd Menu Visninger
Gammel 12. marts 2010, 11:57
Moenbeers Avatar
Fastgroet

Tilmeldingsdato: 29 07 2003
Moenbeer is a name known to allMoenbeer is a name known to allMoenbeer is a name known to allMoenbeer is a name known to allMoenbeer is a name known to allMoenbeer is a name known to all
Max 100 HK i motorcykler i EU

fpn.dk - EU: Max 100 hk til motorcykler - MC

Jeg håber skisme ikke at denne kommer igennem... Det næste bliver vel at biler max må ha 200 HK i EU. Jeg kunne godt forstille mig at Porche, Ferraaaariiii etc vil brokke sig lidt... Men heldigvis så er det jo primært folk i USA, Dubai og Kina som køber denne slags vogne.
Svar med citat
Gammel 12. marts 2010, 12:14
Autogamis Avatar
Kongelig

Tilmeldingsdato: 25 09 2004
Autogami has a brilliant futureAutogami has a brilliant futureAutogami has a brilliant futureAutogami has a brilliant futureAutogami has a brilliant futureAutogami has a brilliant futureAutogami has a brilliant futureAutogami has a brilliant futureAutogami has a brilliant futureAutogami has a brilliant futureAutogami has a brilliant future
Citat:
Oprindeligt indlæg af Moenbeer Vis Indlæg
fpn.dk - EU: Max 100 hk til motorcykler - MC

Jeg håber skisme ikke at denne kommer igennem... Det næste bliver vel at biler max må ha 200 HK i EU. Jeg kunne godt forstille mig at Porche, Ferraaaariiii etc vil brokke sig lidt... Men heldigvis så er det jo primært folk i USA, Dubai og Kina som køber denne slags vogne.
Det bliver også max 100 hk.
Gammel 12. marts 2010, 12:15
Langtidsholdbar

Tilmeldingsdato: 10 08 2004
justme1982 har foreløbig opført sig fintjustme1982 har foreløbig opført sig fint
Så godt at de overvejede at indføre forbuddet i hele EU, og synes det er noget pjat.. En ting er at jeg ikke selv regner med at skulle have en motorcykel med over 100 HK, men synes efterhånden at de er begyndt at lovgive om rigeligt mange ting!
Gammel 12. marts 2010, 12:24
Erfaren

Tilmeldingsdato: 24 12 2004
rummle26 er på rette vej
100 HK er nok til de fleste. Men det er i underkanten til mig, når kæresten er med på tur.

Man kan jo slå sig lige meget ihjel uanset om man har 100 HK eller 200 HK. En cykel med 100 HK render jo også¨på den gode side af 200kmt.

Jeg bryder mig ikke om lovforeslaget. Håber godtnok ikke det bliver vedtaget.

Det vil da også tage alt det "fede" fra de helt store touringcykler. De vil jo blive sløve som skilpader.
Svar med citat
Gammel 12. marts 2010, 12:43
mikmekaniks Avatar
Debatoholiker

Tilmeldingsdato: 23 09 2005
mikmekanik is just really nicemikmekanik is just really nicemikmekanik is just really nicemikmekanik is just really nice
hvad så med dem der er solgt?? .. tænk at skulle fjerne 85 hk fra sin cykel.. ynk ynk
Gammel 12. marts 2010, 12:51
Moenbeers Avatar
Fastgroet

Moenbeer is a name known to allMoenbeer is a name known to allMoenbeer is a name known to allMoenbeer is a name known to allMoenbeer is a name known to allMoenbeer is a name known to all
Citat:
Oprindeligt indlæg af justme1982 Vis Indlæg
men synes efterhånden at de er begyndt at lovgive om rigeligt mange ting!
Selvfølgelig.. Ellers tror folk jo bare de sidder med fødderne op. Så der skal høvles nogle love afsted. Og helst ned i alle små enkelt detaljer.....

Det bliver jo spændene at hører hvad de finder på næste gang... Måske et forbud mod Influenza?
Svar med citat
Gammel 12. marts 2010, 12:53
Moenbeers Avatar
Fastgroet

Citat:
Oprindeligt indlæg af mikmekanik Vis Indlæg
hvad så med dem der er solgt?? .. tænk at skulle fjerne 85 hk fra sin cykel.. ynk ynk
Ja, for de laver det jo nok med tilbagevirkende kraft, for ellers vil folk bare hamstre gamle MC'er.

De vil nok sløve dem ned på samme måde som man gør med knallerterne og scooterne. Udstødningsbegræsning etc...
Svar med citat
Gammel 12. marts 2010, 12:54
Moenbeers Avatar
Fastgroet

Citat:
Oprindeligt indlæg af Autogami Vis Indlæg
Det bliver også max 100 hk.

Og 0.100 HK til plæneklippere/scootere etc...
Svar med citat
Gammel 12. marts 2010, 14:54
Pink_Panthers Avatar
Semi-helgen

Tilmeldingsdato: 10 02 2006
Pink_Panther is just really nicePink_Panther is just really nicePink_Panther is just really nicePink_Panther is just really nice
Endnu en grund til at hele fundamentet for EU burde revurderes. Jeg kan slet ikke have, at de skal bestemme den slags

Ikke fordi det ville gøre den store forskel for mig, personligt. Men jeg er ved at kaste op over alle de regler... EU (i sin nuværende form) go to hell..
Gammel 12. marts 2010, 17:05
bjarne-ks Avatar
Erfaren

Tilmeldingsdato: 06 09 2003
bjarne-k er på rette vej
Det burde vel være op til den enkelte mc køber om han har brug for over 100hk,
det ville sku ikke være sjovt at skulle begrænse sin ducati

Bookmarks

Tråd Menu
Visninger

Indlæg Regler
Du må ikke oprette nye tråde
Du må ikke svare på indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB kode er Til
Smilies er Til
[IMG] kode er Til
HTML kode er Fra
Trackbacks are Til
Pingbacks are Til
Refbacks are Til

Alle tider er GMT +2. Klokken er nu 02:05.

Copyright © 1995-2010 Jubii A/S