|
|
||||
|
||||
|
Plads på ventelisten til vuggestue
Rasmus og Emilie er skrevet op til vuggestue pr. 01-08-10. Jeg havde smidt min kode væk til den digitale pladsanvisning, så jeg ringede og spurgte hvordan det så ud, hvortil hun svarede at de gjorde hvad de kunne for at få dem i samme vuggestue, men at pt., så det ikke videre godt ud. Øv, bøv tænkte jeg. Så får jeg koden i dag, og kigger
Vores 3. prioritet - var de nr. 15 og 16 ![]() Vores 2. prioritet var de nr. 23 og 24 ![]() Men så vores 1. prioritet, som jeg vil give min højre arm for at få - jamen, der er de så nr. 3 og 4 ![]() Altså, hvor højt skal man være 4 mdr. før, for at det ser godt ud?
|
|||
|
|||
|
Hun har nok kigget forkert .
For det ser jo rigtigt godt ud.Der er jo kun 2 børn foran jer-Nu ved jeg slf ikke om det er en lille inst. med meget lidt flow.Eller om der er god gennemgang- Men I kan så risikere at blive tilbudt pladserne før tid,og så dur det jo ikke at sige nejtak for så er bag i køen igen.
|
|||
|
|||
|
Liva ligger f.eks som nr. 17 til bh-Og vi har fået af vide at hun sagtens kommer ind til Januar.
Også selv om der er stort ryk ind til august.
|
||||
|
||||
|
Men der er jo 1000 ting der spiller ind. søskendefordel, opprioritering, alderssamensætning i institutionen osv
|
||||
|
||||
|
Men derfor er det vel alligevel relevant om man står som nummer 1 eller nummer 50.
|
||||
|
||||
|
Citat:
Citat:
Jeg mener, de skal jo ikke i inst. i maj, juni.. Men kan man så bare betale i den tid?
|
||||
|
||||
|
Citat:
Ikke i den vs, hvor vi har skrevet datteren op. De har en offentlig tilgængelig venteliste, hvor man kan se alle børn, der er skrevet op, men de kan ikke skrive ud for hvert enkelt barn, at xx her har en storebror og derfor burde stå nr 5 og ikke 20. Giver det mening ?
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|||
|
|||
|
I Kbh bliver man vist tidligst tilbudt plads på sin behovsdato, men jeg ved ikke om du har nedskrevet en behovsdato? Og ja, i så fald kan man bare betale uden at benytte pladsen, men jeg ved ikke om der er et "loft" for hvor lang tid... kan dog ikke forestille mig det.
|
![]() |
| Bookmarks |
| Tråd Menu | |
| Visninger | |
|
|