Tilbage   Jubii Debatforum > Livsstil > Skønhed
Blogs FAQ Kalender Søg Dagens indlæg Marker Fora Læst

Svar

LinkBack Tråd Menu Visninger
Gammel 12. marts 2010, 14:42
aaliya81s Avatar
Helgen

Tilmeldingsdato: 10 10 2004
aaliya81 has a reputation beyond reputeaaliya81 has a reputation beyond reputeaaliya81 has a reputation beyond reputeaaliya81 has a reputation beyond reputeaaliya81 has a reputation beyond reputeaaliya81 has a reputation beyond reputeaaliya81 has a reputation beyond reputeaaliya81 has a reputation beyond reputeaaliya81 has a reputation beyond reputeaaliya81 has a reputation beyond reputeaaliya81 has a reputation beyond repute
Intimbarbering

Nogle gode produkter til at undgå røde knopper?, hvad hvis uheldet er ude og man har tilraget sig skægpest..

Behøver ikke nogen forklaring på hvorfor det er kommet, jeg har været dum og doven

Se dog lidt positivt på livet
for helvede da!

Svar med citat
Gammel 12. marts 2010, 16:18
loppe886s Avatar
Erfaren

Tilmeldingsdato: 21 07 2005
loppe886 er på rette vej
jeg bruger aloe vera hver gang der bliver brugt skraber, bare knæk et blad af, åbne og smøre på... hjælper altid på røde knopper her
Gammel 12. marts 2010, 16:48
MPFFs Avatar
Erfaren

Tilmeldingsdato: 06 01 2010
MPFF er på rette vej
Citat:
Oprindeligt indlæg af aaliya81 Vis Indlæg
Nogle gode produkter til at undgå røde knopper?, hvad hvis uheldet er ude og man har tilraget sig skægpest..

Behøver ikke nogen forklaring på hvorfor det er kommet, jeg har været dum og doven
Men hvad kan man gøre det for at undgå det?? Seriøst hver gang jeg shaver for jeg skægpest og jeg bruger altid et rent blad!
Svar med citat
Gammel 12. marts 2010, 17:17
aaliya81s Avatar
Helgen

Tilmeldingsdato: 10 10 2004
aaliya81 has a reputation beyond reputeaaliya81 has a reputation beyond reputeaaliya81 has a reputation beyond reputeaaliya81 has a reputation beyond reputeaaliya81 has a reputation beyond reputeaaliya81 has a reputation beyond reputeaaliya81 has a reputation beyond reputeaaliya81 has a reputation beyond reputeaaliya81 has a reputation beyond reputeaaliya81 has a reputation beyond reputeaaliya81 has a reputation beyond repute
Citat:
Oprindeligt indlæg af MPFF Vis Indlæg
Men hvad kan man gøre det for at undgå det?? Seriøst hver gang jeg shaver for jeg skægpest og jeg bruger altid et rent blad!
er man nødt til at hive hvert hår i den betændte hårsæk ud eller forsvinder det bare

Se dog lidt positivt på livet
for helvede da!

Svar med citat
Gammel 12. marts 2010, 18:57
loppe886s Avatar
Erfaren

Tilmeldingsdato: 21 07 2005
loppe886 er på rette vej
oki uddyber lige
der kommer ikke knopper hos mig efter jeg er begyndt at smøre med aloe vera efter akrabeturen
Gammel 12. marts 2010, 19:11
twisted-transistors Avatar
Fast Inventar

Tilmeldingsdato: 28 12 2006
twisted-transistor er på rette vej
Plejer at smøre med zinksavle efter jeg har barberet..
Svar med citat
Gammel 12. marts 2010, 19:20
Laurelins Avatar
Kongelig

Tilmeldingsdato: 27 08 2004
Laurelin is a jewel in the roughLaurelin is a jewel in the roughLaurelin is a jewel in the rough
På mig hjalp det at smøre (gerne lidt fed) fugtighedscreme på efter barbering og så ellers modstå trangen til at klø, der altid opstod. Det var dog umuligt for mig helt at undgå, og jeg kunne under ingen omstændigheder barbere oftere end to gange i ugen. Jeg skriver i datid, fordi jeg er holdt op med det, da min sarte hud simpelthen ikke kan holde til det - og så fik jeg kæreste, der foretrækker hår.
Gammel 12. marts 2010, 20:10
lulu-ps Avatar
Uden liv

Tilmeldingsdato: 06 06 2002
lulu-p is just really nicelulu-p is just really nicelulu-p is just really nicelulu-p is just really nicelulu-p is just really nice
Brug voks!

Det gør ondt at fjerne hårene, men generne bagefter er minimale. Jeg tror det er langt skånsommere for huden end at udsætte den for barbering adskillige gange på en uge.

Lulu
Gammel 12. marts 2010, 20:50
fenjakbhs Avatar
Guddommelig

Tilmeldingsdato: 16 06 2002
fenjakbh har udmærket sigfenjakbh har udmærket sigfenjakbh har udmærket sig
Jeg renser med klorhexidin morgen og aften, bare lige hurtigt med en vatrondel. Det holder skægpesten væk
Svar med citat
Gammel 12. marts 2010, 23:21
QueenOfMyCastles Avatar
Permanent beboer

Tilmeldingsdato: 12 09 2003
QueenOfMyCastle har udmærket sigQueenOfMyCastle har udmærket sigQueenOfMyCastle har udmærket sig
Jeg bruger også zinksalve, det minimerer det. Det eneste irriterende er, at der går noget tid, før man ikke er helt hvid mere, men hellere det end knopper.
Svar med citat
Svar

Bookmarks

Tråd Menu
Visninger

Indlæg Regler
Du må ikke oprette nye tråde
Du må ikke svare på indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB kode er Til
Smilies er Til
[IMG] kode er Til
HTML kode er Fra
Trackbacks are Til
Pingbacks are Til
Refbacks are Til

Alle tider er GMT +2. Klokken er nu 02:06.

Copyright © 1995-2010 Jubii A/S