|
|
|||
|
|||
|
Køkkentanker tænkes - wow! Sikke en jungle!
Ja - vil I ikke vise mig jeres køkken?
Der er egentlig et okay køkken i vores hus, men det er på ingen måder vores stil og er vel nok ca. 15 år gammelt. Kæresten står til at få ca. 60.000 kr. i efteråret, og vi overvejer derfor stærkt, om vi skal have nyt køkken. Det og så væltningen af en bærende væg er de eneste ting der skal laves i huset. Men - hvor er køkkenmarkedet en jungle. Vi ved slet ikke, hvad vi er til. Derfor søger vi virkelig inspiration. Og hvad med elementerne? Hvilke overvejelser gjorde I jer? Kæresten hælder til induktion, mens jeg hælder til gas - fordele og ulemper? Vi bruger køkkenet rigtig meget. Det er sådan set nok vores primære rum. Er der nogen af jer der har de der skuffehylder-agtige-nogen, i stedet for skabe? Det hælder jeg nemlig også lidt til. Det ser meget praktisk ud, men det ser også meget ud til, at det nok skal gøres rigtig meget rent??? Lad mig høre... |
|
|
||||
|
||||
|
Induktion, induktion, induktion. ALDRIG gas igen. Gas SVINER, der skal gøres tremmer, plade og alt muligt rent - induktionspladen bliver 110 gr - det vil sige der er intet som brænder sort fast.
Jeg ÆLSKER min induktionsplade - den er hurtigere end gas, både op & ned, den er effektiv OG den er rengøringsvenlig. HVIS jeg havde penge til et spritnyt køkken, så købte jeg helt klart elementer med store skuffer i, der kan trækkes ud OG sokkelskuffer. (det har jeg så ikke ) Men det havde vi i den lejlighed vi havde en kort overgang og det er SÅ meget federe end skabe - man skal ikke rode inde i det bagerste hjørne, man trækker bare skuffen ud og tager det man skal bruge. Og så skal man da ikke gøre mere rent i skuffer end i skabe?
|
|||
|
|||
|
Citat:
![]() Jeg synes nemlig også de der skuffer er så overskuelige!!! ![]() Og nej, de skal vel nok ikke gøres mere rent end skabe - ved egentlig ikke hvor jeg har den idé fra! Det med induktion tager jeg til efterretning |
|
|
||||
|
||||
|
Ja, der er en ekstra skuffe nede i soklen
Altså det som skabet står ovenpå. Man kan ALDRIG få for meget plads i sit køkken
| Tråd Menu | |
| Visninger | |
|
|